Ragga brudar i liften?

Ragga brudar i liften?
Durchfallman sa:
Vet inte säkert om det funkar fortfarande med Gustav Vasa sades vara en mästare på att fixa dejter i liftkön.....?

Han skröt oftast om sitt kön och behövde därför inte skryta om sin skidåkning....detta var förstås innan han i augusti 1560 insjuknade i svår diarré.

lycka till
tror inte att det fanns liftköer på Gustav Vasas tid, eller?

Senast ändrad:
Ragga brudar i liften?
Inte låta denna tråd dö nu! Var ju sjukt underhållande läsning.

Bästa repliken i allmänhet är ju:
"Fuck me if I'm wrong, but is you name Alice?" (med förhoppning att hon faktiskt INTE heter Alice ;) ).

Jag tror stenhårt att det går att ragga i liften, vafan alla hatar att åka lift och vill få tiden att gå så fort som möjligt. Problemen dyker väl upp ifall utvald måltavla befinner sig i tajt umgänges krets i samma lift. Kan bli lite svårt att specificera vem man raggar på. Eller så kör man på samtliga och hoppas på triss =D

Ragga brudar i liften?
jag brukar flirta med liftvakterna som fan, så det blir alltid extra åk för mig å mina polare ;)

så liftvakter är mitt råd! om dom är snygga :)

Ragga brudar i liften?
Har införskaffat fullface till detta året (pga att överbeskydande föräldrars oro skall minskas)

Har märkt att antalet tösser som pratar med en i liften ökade direkt som jag började använda hjälmen, så ett tips som funkar nästan lika bra som skidlärarjacka.

Senast ändrad:
Ragga brudar i liften?
Aspebo sa:
jag brukar flirta med liftvakterna som fan, så det blir alltid extra åk för mig å mina polare ;)

syftar du på de unga killarna, gubbarna eller på tjejerna som har typ 1% av de jobben? ? ?

Ragga brudar i liften?
pnntus sa:
Aspebo sa:

syftar du på de unga killarna, gubbarna eller på tjejerna som har typ 1% av de jobben? ? ?
tjejerna ofc! :) haha kanske skulle nämnt det, vet inte hur det är på andra orter, men här är det typ 75 % tjejer som är liftvakter :D

Ragga brudar i liften?
Aspebo sa:
pnntus sa:
Aspebo sa:

tjejerna ofc! :) haha kanske skulle nämnt det, vet inte hur det är på andra orter, men här är det typ 75 % tjejer som är liftvakter :D
Sett 1 tjej som liftvakt, typ :P

Ragga brudar i liften?
+1 på Skidlärarstället! Det funkar på alla sorters kvinnor, allt från Milf's till barely legals som smyger in på krogen...

Finns ju få saker som är så roligt som när man får en privatlektion dagen efter att man snackat med något frunns i liften/backen/afterski'n.
Har de bokat lektion så är man ju nästan som prostituerad, garanterat ligg om man vill! :)

Det som Hanchi säger är också helt korrekt. De som jobbar i barnområden är ju egentligen inte liftvärdar, snarare 'lekledare' även fast de är liftvärdar... Men det kan ju vara lite jobbigt om man jobbar på samma anläggningen, om man inte vill ha ngt stabilt säsongsligg.

Ragga brudar i liften?
felix och aspebo, vänd på steken. bli liftvakt istället, då har ni nästan oändliga möjligheter att ragga när ni rycker byglar. (rekomenderar Doppelmayr före Liftbyggarna ;)). Har stadigt sällskap sen förra säsongen genom hårt arbetande med att rycka byglar på rätt sätt.

Ragga brudar i liften?
Alla liftvakter jag sett av kvinligt kön har varit ytterst svåra att könsbestämma vid första anblick. Inget jag personligen dras till.

Dock har jag en polare som jobbade som liftvakt i chamonix och enligt hans utsago så hade han lika gärna klarat den säsongen utan eget boende om man så säger ;) Men han ser väl iofs rätt bra ut och får ligga år ut och år in. Så kanske inget bevis trots allt? =P

Barnbacken tror jag är poppis. Överlag brukar väl tjejer tycka det är attraktivt med killar som gillar barn, så man kan ju bara hänga där lite och snacka med skidläraren. Dock eventuell pedo varning kanske. Svårt detta!

Ragga brudar i liften?
Bygla är ett ypperligt tillfälle att söka kontakt. Man kan med fördel fastna med vanten mellan bygeln och den man vill flirta med låta dom åka en liten bit slå i nödstoppen och knalla upp och hämta vanten och få en extra liten pratstund...

Ragga brudar i liften?
så svårt är det inte. gå bara runt med en norsk flagga på hjälmen så du uppbokad för resten av resan... sen kanske lära sig ett par fraser är en fördel

Ragga brudar i liften?
hörru jag heter ... kom ihåg det för du kommer skrika de hela kvällen!

lr

är din farsa terrorist, ja tänkte på vilka jävla bomber du har!

Senast ändrad:
Ragga brudar i liften?
Det är både roande och patetiskt att så många av er gör inlägg med repliker. Vill ni jämföra repliker, skapa en ny tråd ffs. Killen vill fixa en dejt, inte få en smocka...

Repliker existerar av två anledningar:

1. Socialt experiment = det är roande att se hur personen reagerar

2. Du har varken fallenhet, intelligens, innovativt tänkande eller smidighet att finna de rätta orden när du står framför en najs tjej, att den enda trångsynta lösningen du kan komma på, är att i förväg bestämma en replik (som någon annan idiot kommit på) du ska använda.

Majoriteten av er killar hamnar sorgligt nog i den andra gruppen. Har du inte balle nog så lägg ner. Kränkningar går inte hem nånstans. Punkt.

En avspänd kille som glider fram bredvid mig, ger ett vänligt leende, säger hej, och tar initiativ till att … (känn dig inspirerad)… just making small talk, har vid det laget fångat mitt intresse. Där håller jag med Pillows.

Är han dessutom en kille i min smak kommer jag definitivt vilja träffa honom igen. I backen, på dansgolvet, i min säng.

Ragga brudar i liften?
fråga "kommer du hit ofta eller?" när ni sitter i liften, och sen är saken biff!

Ragga brudar i liften?
Jag har velat träffa dig de senaste 20 minuterna. Men du har ju varit upptagen med dina 'populära vänner'. Jag vet inte varför. Du är rätt söt med skönhet är vanligt."

Det där funakr bara på extremt heta tjejerna.

Eftersom de är så vana att bli uppraggade så om någon plötsligt kommer och kör den där så blir de chockade och intresserade.

Men typ inleda med "Ursäkta mig vet du avr klockan är"
"Vilket svar somhelst"

Okej, tack. Damn, det är riktigt synd att du inte är min typ för du är vekligen söt.

Raggning går egentligen ut på att övertyga tjejen om att du är alfa hannen.
Du är killen som alla vill ha, du är han som får ha sex.

Och om vi går tillbaka säg 50.000år så levde människor i små stammar.
Hälften av dessa är kvinnor, 25 st.
Tar man bort de som är för gammla, unga och upptagna lämnar det kanske 4-5 tjejer som du skulle kunna bli ihop med.
Men vilken är det som kommer att kunna få dem?

Ledaren för stammen, och ledarens kompis.

fett bra tips ja fick av en kompis över msn!

Ragga brudar i liften?
Kruxelidux_gangsta-thug sa:
Jag har velat träffa dig de senaste 20 minuterna. Men du har ju varit upptagen med dina 'populära vänner'. Jag vet inte varför. Du är rätt söt med skönhet är vanligt."

Det där funakr bara på extremt heta tjejerna.

Eftersom de är så vana att bli uppraggade så om någon plötsligt kommer och kör den där så blir de chockade och intresserade.

Men typ inleda med "Ursäkta mig vet du avr klockan är"
"Vilket svar somhelst"

Okej, tack. Damn, det är riktigt synd att du inte är min typ för du är vekligen söt.

Raggning går egentligen ut på att övertyga tjejen om att du är alfa hannen.
Du är killen som alla vill ha, du är han som får ha sex.

Och om vi går tillbaka säg 50.000år så levde människor i små stammar.
Hälften av dessa är kvinnor, 25 st.
Tar man bort de som är för gammla, unga och upptagna lämnar det kanske 4-5 tjejer som du skulle kunna bli ihop med.
Men vilken är det som kommer att kunna få dem?

Ledaren för stammen, och ledarens kompis.
Nah, nån som har orkat plöja igenom "Spelet" av Niel Strauss.

Ragga brudar i liften?
mizzHanne sa:
Det är både roande och patetiskt att så många av er gör inlägg med repliker. Vill ni jämföra repliker, skapa en ny tråd ffs. Killen vill fixa en dejt, inte få en smocka...

2. Du har varken fallenhet, intelligens, innovativt tänkande eller smidighet att finna de rätta orden när du står framför en najs tjej, att den enda trångsynta lösningen du kan komma på, är att i förväg bestämma en replik (som någon annan idiot kommit på) du ska använda.

Majoriteten av er killar hamnar sorgligt nog i den andra gruppen. Har du inte balle nog så lägg ner. Kränkningar går inte hem nånstans. Punkt.

En avspänd kille som glider fram bredvid mig, ger ett vänligt leende, säger hej, och tar initiativ till att … (känn dig inspirerad)… just making small talk, har vid det laget fångat mitt intresse. Där håller jag med Pillows.

Är han dessutom en kille i min smak kommer jag definitivt vilja träffa honom igen. I backen, på dansgolvet, i min säng.
Får känslan av att du är rätt dassig, förlåt.

Ragga brudar i liften?
jonathan_chips sa:
mizzHanne sa:

Åhh, ännu ett väl genomtänkt uttalande. Var glad att det är nån tjej med vettiga åsikter som uttalar sig i tråden. Vem annars vet hur man vill bli uppraggad än dom?

Senast ändrad:
Ragga brudar i liften?
mizzHanne sa:

Låter rimligt. Roligt att hur jag beter mig verkar gå hem

Ragga brudar i liften?
Grillo sa:
jonathan_chips sa:
mizzHanne sa:

Åhh, ännu ett väl genomtänkt uttalande. Var glad att det är nån tjej med vettiga åsikter som uttalar sig i tråden. Vem annars vet hur man vill bli uppraggad än dom?
Tjena grillen, kul att du gillar det! du får gärna lämna en replik i longboardtråden på mitt senaste inlägg om du nu ska spela dryg, du verkar ju så himla härlig annars vore synd om något sånt här skulle förstöra våran vänskap.

Ragga brudar i liften?
jonathan_chips sa:
Grillo sa:
jonathan_chips sa:
Tjena grillen, kul att du gillar det! du får gärna lämna en replik i longboardtråden på mitt senaste inlägg om du nu ska spela dryg, du verkar ju så himla härlig annars vore synd om något sånt här skulle förstöra våran vänskap.
Åhh, såg inte att det var du...
Gav upp longboard diskussionen då det var givet att det var lönlöst.
Vill inte spela dryg, det var mest en spotan reaktion på uttalandet, vilket helt ärligt inte verkade helt genomtänkt.

Ragga brudar i liften?
Grillo sa:
jonathan_chips sa:
Grillo sa:
Åhh, såg inte att det var du...
Gav upp longboard diskussionen då det var givet att det var lönlöst.
Vill inte spela dryg, det var mest en spotan reaktion på uttalandet, vilket helt ärligt inte verkade helt genomtänkt.
Tråkigt att höra, vad fick dig att känna så? Slut på argument eller bara överbevisad? :(
Mitt till synes inte genomtänka inlägg är bara så jag känner för tjejer som spelar världsvana och tjejer som tror att dom är eftertraktade bland killar samtidigt som dom sitter hemma och lökar på freeride och använder uttryck så som "FFS". Vet inte varför men får bara upp bilden av en övergödd lanbrud, inget som folk raggar på direkt. Så är det grillen, hoppas du förstår, ville inte göra en replik lönlös.

Ragga brudar i liften?
Intressant att för höra hur du tolkar hennes inlägg, och vi delar inte uppfattning, men det hade jag inte förväntat mig heller.
Ber om ursäkt för "genomtänkt" tydligen hade du tänkt till.

Ang. longboard tråden hade jag sagt vad jag tyckte, sen om någon lyssnade eller inte var en annan sak.

Vad säg som att vi slutar förpesta den här tråden med vårat lilla vendetta?

Ragga brudar i liften?
bästa tipset här som verkligen funkar är ju lätt att skriva en lapp där det står "får jag chans på dig?") och sen titta oskyldigt bort:D
tummen upp för den

Tillbaka
Topp