Ragga brudar i liften?

Ragga brudar i liften?
Om detta hände mig så skulle jag göra följande:
Se lite små cool och avslappnad ut och försök att få kontakt och fråga om hon är här ofta osv. Sen om hon är intresserad så kommer hon nog att fråga desamma. När ni nästan är uppe så kan du juh fråga vilken backe hon skaåka ner i. Om hon fortfarande är intresserad så säger hon vilken backe hon ska åka och visar därmed att hon vill ha sällskap. Ni åker med varandra ner och du visar dig så klart lite på styva linan och showar osv. När ni kommer ner och ska upp igen så åker ni förhopningsvis i samma lift en gång till och kan prata lite mer. Gör så här och jag kan lova att du har hennes nr innan dagen är slut;)

Ragga brudar i liften?
Åk till Kanada och släpp cirka sju steg på din krav-skala och gå sedan hem med mrs Säl 2007. Så går det till i Whistler iaf...
OM man nu inte vill bråka om en fin tjej med tio coola, sponsrade, långhåriga snowboardproffs. Det försöker man med den större delen av tiden tills man upptäcker att ingen vill ha dig och din new-era keps.
Då glider du dagen efter ut till miniparken för att briljera med några sloppy 540s och bygger självförtroende.
Sedan glider du in på garfs och ser en riktig heting! Du träffar sedan henne på bussen hem och självklart är hon svensk! Men på semestern vill hon inte träffa svenskar..Det gör hon ju hemma...BINGO LINGO! suck..

Summan av karimumman: Fina tjejer i Kanada = 1%, Coola sponsrade snowboarddudes som är inne på sin 10e säsong 99%.

Du har med andra ord större chans att hitta ragg utanför något matställe (gärna fet mat då sälar tenderar att gilla det) än inne på ett uteställe!

Good luck everyone! :D

Ragga brudar i liften?
På väg ner med kabinen efter en hård dag på berget förra vintern står jag lutad mot fönstret och blickar ut över de vackra schweiziska alptopparna... Håller mina stora tjocka fetingar i högerhanden, med handen knappt i brösthöjd. Känner kylan från de kalla laggen och hur snöflingorna smälter till vatten och rinner ner över min hand. Plötsligt känner jag en varm hand ovanpå min. Denna lilla hand tillhör en ung liten schweiziska, som uppenbarligen verkar intresserad av mig (eller mina lagg?). Hon tittar mig i ögonen och ler, och ser ungefär så nervös ut som att hon skulle kunna falla ihop och dö i vilken sekund som helst, varpå hon snabbt tittar ner i golvet och behåller blicken där nere samt släpper min hand.
Tyvärr var den unga mön tveksamt i byxmyndig ålder, dessutom har hon en så horribel skidjacka att jag fick kväljningar (svart och hårig. hon såg ut som en golvmopp).
På väg ut ur kabinen tittade hon på mig som en ledsen hundvalp... (tyckte faktiskt lite synd om flickebarnet)

Jaha alla barn, vad lär vi oss av detta då?
Jo, ska du ragga i schweiz; skaffa ett par stora feta lagg och åk mycket kabin. Sen löser allt sig själv.

För övrigt så tror jag att baggy kläder och yo-yo gangsta -konceptet är ett lysande sätt att nå framgång hos det feminina könet.
-Om man gillar tjejjer i åldern 11-16 år med tandställning!

Nej, ska man förföra seriösa fruntimmer i backen finns det bara en metod som kan anses effektiv: skidlärarjacka/reseledarjacka.
Ty desa jackor innehar nån sorts invävd och mystisk sexighet som automatiskt gör dig till alfahanne och får därmed damerna att falla som furor vid blotta anblicken.

Senast ändrad:
Ragga brudar i liften?
Ni har otroligt bra teorier! Haha, om allt skulle funka skulle ju ingen vara singel på säsongens slut :P Men jag lovar, raggning i liften funkar... Träffade både min expojkvän och min nuvarande pojkvän i en skidbacke (såklart inte samtidigt...) :P Kan vara en idé att kolla in tjejen nåt åk, så att du vet vad hon går för, om hon skulle vara grymmare än dig! =)

Ragga brudar i liften?
Åk skidor med henne, svårare än så är det inte. Om ni har skoj när ni åker tillsammans så kommer ni säkerligen träffas igen!

Ragga brudar i liften?
Basse_G sa:
Hogizz sa:
Hur går man i knappliften då?
lär känna liftvakten å se till att han "oavsiktligt" fäller henne i liften. sedan säger ni du kan åka med mig å sitta framför så hjälper jag dig upp.
Låter utmärkt! Tror dock inte man är någon hit när man står där med en lift utan lina i handen efter att den gått av. Då måste man ju nästan droppa någon diss för att ha kvar sitt Grymma rykte. - Banta tjockis! och sedan ta nästa lift :} . Tror ragga i backen är mer aktuellt då.. Hähä!

Ragga brudar i liften?
När jag var på Marstrand för två år sen under Match Race-veckan var det en äldre man, närmare 50 som ropade åt sin båtgranne: -
"Fyll plånboken, Peter och ta på dej St Tropezkavajen för ikväll blir det dyrt"

Detta kan nog tillämpas i liften med, man ropar helt enkelt till polaren i liften bakom, får man inga brudar då får man det aldrig...

Senast ändrad:
Ragga brudar i liften?
För att bespara er alla tid har lite raggningsrepliker :

1. "Är det här Bagdad för det var ett par jävla bomber"(assc.bröst)
2. "Jag har tappat bort mitt nummer,kan jag fåt ditt"(Tagen från sälen liften)
3."Sätt dig i mitt knä så kan vi prata om det första som kommer upp"(räkna ut det själv)

Jag börjar och ge utter för att sedan återkomma med tre till senare på dagen/veckan/månaden.

Ragga brudar i liften?
Jag kan säga att när jag förra säsongen åkte i backen med skidlärarjackan på så kastades det många lystna blickar åt mitt håll från det feminina könet, och i gondol-liften fick jag bisarrt många frågor från vart det bästa åkningen för dagen fanns och vilket ställe som var bäst på kvällen. Dock så satte min arbetsintegritet och flickvän stopp för alla vidare försök att bekanta mig med dessa flickor. Mitt tips är alltså en jacka där det står "Skidskola" på ryggen på, då har de även en tanke om att du är bättre skidåkare än de själva och hur du än åker så får de en aha-upplevelse och tror att det är så det ska se ut.

Ragga brudar i liften?
En bekant till mig närmade sig en dam 18+ på Bygget i Åre, varvid han yttrade frasen "Ursäkta.....Knullar fröken?". Han fick inte något napp direkt, om man inte räknar med vakten som kom och bar honom därifrån.

Ragga brudar i liften?
Vurpollon sa:
En bekant till mig närmade sig en dam 18+ på Bygget i Åre, varvid han yttrade frasen "Ursäkta.....Knullar fröken?". Han fick inte något napp direkt, om man inte räknar med vakten som kom och bar honom därifrån.
Haha, skön.. krävs nog ett par glas för den!

Ragga brudar i liften?
Spa-rn sa:
För att bespara er alla tid har lite raggningsrepliker :

1. "Är det här Bagdad för det var ett par jävla bomber"(assc.bröst)
2. "Jag har tappat bort mitt nummer,kan jag fåt ditt"(Tagen från sälen liften)
3."Sätt dig i mitt knä så kan vi prata om det första som kommer upp"(räkna ut det själv)

Jag börjar och ge utter för att sedan återkomma med tre till senare på dagen/veckan/månaden.
Klockrent!

Ragga brudar i liften?
En mycket effektiv raggningsreplik : "Föd mitt barn!"

Jag måste dock varna er, använd med måtta! Den ger er vad ni vill ha men tänk på konsekvenserna.

Då jag själv missbrukat denna replik har jag numera inte tid att åka på skidsemester...

Ragga brudar i liften?
victorvictor sa:
En mycket effektiv raggningsreplik : "Föd mitt barn!"

Jag måste dock varna er, använd med måtta! Den ger er vad ni vill ha men tänk på konsekvenserna.

Då jag själv missbrukat denna replik har jag numera inte tid att åka på skidsemester...
HAHAHA hälsa lillen

Ragga brudar i liften?
Oj jävlar vilka bomber!?!?! din farsa måste vara terrorist ! (var beredd på en smäll på käften eller en snabb gylfnerdraging)

funkar alltid.

Tillbaka
Topp