Ragga brudar i liften?

Ragga brudar i liften?
Oj då... Jaha mina vänner, det är sånt här som händer om man lämnar datorn inloggad på en sida ensam med sina polare...

Själv tror jag absolut att "pillows" vet precis vad han snackar om! Den kör jag också på!

Ut o ragga med er! Waaaaaaaaa! PUssar till er alla

Ragga brudar i liften?
LudwigPersson sa:
Oj då... Jaha mina vänner, det är sånt här som händer om man lämnar datorn inloggad på en sida ensam med sina polare...

Själv tror jag absolut att "pillows" vet precis vad han snackar om! Den kör jag också på!

Ut o ragga med er! Waaaaaaaaa! PUssar till er alla
Jag gillar dig för att du säger att det jag gör funkar och så, men hade man inte kunnat lägga alla dom inläggen i ett inlägg istället ? rage:a inte nu för jag menade inget illa.

Ragga brudar i liften?
.. såhär gör du...
du tränger dig före alla i kön och knuffar undan den utomordentligt snygga brudens kompis så ni hamnar på samma lift, när ni är utom lift-vaktens åsyn gör du ett fatalt misstag så ni båda faller och hamnar släpandes efter liften..... och då tar du fram livets replik:

"så,, hänger du ofta här eller? "

Ragga brudar i liften?
SmoofProductions sa:
.. såhär gör du...
du tränger dig före alla i kön och knuffar undan den utomordentligt snygga brudens kompis så ni hamnar på samma lift, när ni är utom lift-vaktens åsyn gör du ett fatalt misstag så ni båda faller och hamnar släpandes efter liften..... och då tar du fram livets replik:

"så,, hänger du ofta här eller? "
HAHAHAH, de ska ja testa!

Ragga brudar i liften?
HAHA, SmoofProductions.. bäst hittills.

Men vafan, det är väl inte så svårt, kör ba. Är du jibbare dras tjejerna till dig automatiskt ska du se!

Senast ändrad:
Ragga brudar i liften?
Hej jag är ny här på denna sida. Men jag ville dela med mig med en ganska rolig raggningsreplik :)

"Hej! Jag tycker mycket om dina kläder, dom hade varit ännu snyggare i en hög bredvid min säng!"

Det var det jag hade att bjuda på ;) lycka till i liften nu pojkar ;)

Ragga brudar i liften?
jeppethemunk sa:
Hej jag är ny här på denna sida. Men jag ville dela med mig med en ganska rolig raggningsreplik :)

"Hej! Jag tycker mycket om dina kläder, dom hade varit ännu snyggare i en hög bredvid min säng!"

Kommer väll ifrån...

"Åh, snygg jeans du har på dej, skulle se ännu bättre ut i en hög bredvid min säng"
Hehe, klassiker!

Ragga brudar i liften?
haha. jag och en kompis åkte en vacker dag. och när vi skulle upp i liften igen så hade vi förfärligt massa snö på skidorna å så. självklart tar man chansen och slänger snöbollar, helst ska man pricka stockholmare för dom invaderar åre. men iaf efter några kast å träffar å vrål så tog ju snön slut. först då märkte vi att det inte bara va vi på liften utan några unga damer som satt och små-fnittra. vi såg att dom hade lite snö på brädan å skidorna så vi frågade om dom kunde ge oss lite av snön. självklart så fick vi ju det. dom tyckte nog att vi gjorde alldelles rätt som slängde snö på stockholmare, iaf hoppas att det var dom vi kastade på. men men vidare. när vi hade fått all den snö dom hade blev det helt plötsligt ett samtal med dom vackra damerna. vi åkte lite granna med varrandra. och sedan vart man ju såklart jätte kär i tjejerna så man frågar " vad ska ni hitta på ikväll då?". "det är ju så att jag och min kompis här tänkte ta oss en öl eller 2 senare i kväll.". dom hade inget speciellt för sej så dom gick med på det. till slut vart det inte bara 1 eller 2 öl utan lite mer, mer än tanken va. så blev man full å ännu mer kär. som tur va va det bara jag och en polare och 2 brudar så det blev ju en åt oss var. sen kom vi fram till att dom skulle övernatta. ena saken till den andra. saker som ofta händer när man är full. dan efter åkte vi ännu mer och vi är fortfarande väldigt bra kompisar. så där har ni en väldigt bra raggningsreplik, även fast ni inte säger så mycket. haha men jag kan lova att det är sinnessjukt kul. annars är det ju bara att säga "hej". "vad heter du?". ska vi ta oss en tur eller". sedan lossas du ramla eller nått då får du chansen att ta dom på brösten om så vill. åsså vidare å vidare. det är bara till att ragga på. och ha bra självförtroende, utan det går inget. puss

Ragga brudar i liften?
freppen sa:
haha. jag och en kompis åkte en vacker dag. och när vi skulle upp i liften igen så hade vi förfärligt massa snö på skidorna å så. självklart tar man chansen och slänger snöbollar, helst ska man pricka stockholmare för dom invaderar åre. men iaf efter några kast å träffar å vrål så tog ju snön slut. först då märkte vi att det inte bara va vi på liften utan några unga damer som satt och små-fnittra. vi såg att dom hade lite snö på brädan å skidorna så vi frågade om dom kunde ge oss lite av snön. självklart så fick vi ju det. dom tyckte nog att vi gjorde alldelles rätt som slängde snö på stockholmare, iaf hoppas att det var dom vi kastade på. men men vidare. när vi hade fått all den snö dom hade blev det helt plötsligt ett samtal med dom vackra damerna. vi åkte lite granna med varrandra. och sedan vart man ju såklart jätte kär i tjejerna så man frågar " vad ska ni hitta på ikväll då?". "det är ju så att jag och min kompis här tänkte ta oss en öl eller 2 senare i kväll.". dom hade inget speciellt för sej så dom gick med på det. till slut vart det inte bara 1 eller 2 öl utan lite mer, mer än tanken va. så blev man full å ännu mer kär. som tur va va det bara jag och en polare och 2 brudar så det blev ju en åt oss var. sen kom vi fram till att dom skulle övernatta. ena saken till den andra. saker som ofta händer när man är full. dan efter åkte vi ännu mer och vi är fortfarande väldigt bra kompisar. så där har ni en väldigt bra raggningsreplik, även fast ni inte säger så mycket. haha men jag kan lova att det är sinnessjukt kul. annars är det ju bara att säga "hej". "vad heter du?". ska vi ta oss en tur eller". sedan lossas du ramla eller nått då får du chansen att ta dom på brösten om så vill. åsså vidare å vidare. det är bara till att ragga på. och ha bra självförtroende, utan det går inget. puss
Shit mannen du är fan min idol <3 hata alla som inte är bönder och plocka upp 11 åriga flickor i liften för att sedan supa dom under bordet och rapea dom? Du är fan för skön..

Ragga brudar i liften?
jonathan_chips sa:
freppen sa:
Shit mannen du är fan min idol <3 hata alla som inte är bönder och plocka upp 11 åriga flickor i liften för att sedan supa dom under bordet och rapea dom? Du är fan för skön..
11 åriga flickor?? jaja jag visste inte att jag sa att dom va det? dom är 17 år... och jag söp inte ner dom..... ididot

Ragga brudar i liften?
jonathan_chips sa:
freppen sa:
11 åriga flickor?? jaja jag visste inte att jag sa att dom va det? dom är 17 år... och jag söp inte ner dom..... ididot

Ragga brudar i liften?
haha fett skönt gjort XD men seriöst en som funkar på dom lite äldre är alltid att man rushar på någon milf tant som är själv just när dom ska ta nakar liften så tränger man sig i kön så man liksom glider in och tar ankar liften med dom, så säger man typ att man vill åka massvis men är själv, så små pratar man ltie i liften väl uppe så frågar man om kärringen vill åka ner en gång(Som sen blir flera gånger och tll slut åker dom hem till en själv) :) den funkar faktiskt, jag har dock inte fått någon i säng än men lite flörtande och åka tillsammans iaf (a) även ett löfte om ett möte på krogen men hon var itne där hahahaha

Ragga brudar i liften?
Cee sa:
Killar ni är nästan inne på rätt spår men mitt tips är, satsa på äggliftar, (åk till en snobbig liten österrikisk skidort för att vara säker på att det ska vimla av denna udda form av lift..)
Fippla lite med skidorna när du kliver på så ser du lätt till att det bara blir ni två, se till attt hjälpa bruden in, bra start..

Dra ner fönstren till max så det blir lagom kallt inne i liften och fråga sedan om det gör något om du stänger fönstret.. Fördelen här är en charmig ögonkontakt, och därav lättare att ta kontakt..
Är tjejen intresserad och du lägger på charmen totalt så är det väl bara att utnyttja tillfället att total imma snart infinner sig på fönstren. (no more comments needed)
Använd er skandinaviska vikingacharm, går framförallt hem hos engelska tjejer som inte bara är lättfotade, chansen att tjejen skulel visa sig bättre än er i backen är minimal..
haha.. den tor jag också på

Ragga brudar i liften?
You-Know-Who sa:
borde det inte gå att bara köra Partyboy?
(slita av byxorna och börja torrjucka)
det är ett säkert kort, indeed.
du är dock jävligt bra som kan få av dig brallorna med skidor på åkande i en ankarlift. lär mig!

Senast ändrad:
Ragga brudar i liften?
jeppethemunk sa:

Rätt kul att du med tanke på ditt namn ger tips i denna fråga.. :P

Tillbaka
Topp