Ragga brudar i liften?

Buddy_Revell

Ny medlem
Ragga brudar i liften?
Är det någon som vet hur man fixar en date i liften? Tänk om hon är ruggigt grym på brant och typ drar i från en sedan, det blir ju pinsamt om man har skrutit...

Ragga brudar i liften?
Vet inte säkert om det funkar fortfarande med Gustav Vasa sades vara en mästare på att fixa dejter i liftkön.....?

Han skröt oftast om sitt kön och behövde därför inte skryta om sin skidåkning....detta var förstås innan han i augusti 1560 insjuknade i svår diarré.

lycka till

Ragga brudar i liften?
Det är lugnt. Det första du måste göra är att lite diskret råka fippla fram ditt VIP-kort på dippan och säga "Oj, vad gör det här? Det la ja ju i X5:an". Efter detta så kan du fästa det i sedelklämman som naturligtvis skall vara välfyld och av senaste design. Om du skall skryta om något så är det rätt så oviktigt om du kan åka eller inte, det som gäller är att du i alla fall hänger med i svängarna ner och sedan frågar om hon vill ha lift hem, så löser sig allt fint. (Jag hoppas för din skull att du har årets kaskmössa, ett par Spy och en fräck peakjacka, som byts ut mot en kanadensisk dito när du kommer till bilen).

Ragga brudar i liften?
Hmm...Jenny du är en höna med resurser, fast egentligen vet jag redan hur man fixar pinglorna, man säger att hennes pjäxor ser "lustiga ut", så hon blir lite lack(obs!bara om hon är fräsch), sen kan man bjussa på lite snus (Gustavus att föredra)som tröst..

Ragga brudar i liften?
Annars brukar det funka att vara lite lagom trevlig och social, småprata på vägen upp och sen helt enkelt fråga om hon har lust att träffas senare!

Enkelt och bra =)

lycka till

Ragga brudar i liften?
Egentligen ska man skita i höns när man åker. De gör en bara förvirrad och ger en svaga ben... Men om ni ändå inte kan släppa det här så måste jag instämma med "howardroark". Kör en negativ komplimang i kombination med en positiv. Exempel: "gillar dina pjäxor(eller vadsomhelst)...snyggast i liften, lite småful i backen bara"... Bjud gärna på Gustavus eller Skruf, om hon ser ut att vara dyr i drift.

Höns i Sverige är ju i regel imponerade av friåkare med dyr utrustning (ser dock löjligt ut på Hundfjället). Kör ett tema, t ex helsvarta kläder, svart bräda med schysst grafik och spegelgoggles så kommer du långt.

Annars funkar ju alltid busighet som att spruta snö på en brud som stannat och "tittar på utsikten", garva och dra en etta ned till liftkön där man ställer sig och väntar in henne medan man röker en Gauloise utan filter.

Är du i alperna och vill ragga på en engelsk brud kan du ju alltid köpa en gycklarhatt och sedan både bete dig och se ut som ett kronmongo. Det går alltid hem där. Att bli bra på monoski går hem överallt.

Mina tips kan verka löjliga och banala - men detsamma gäller att ragga på höns i liften....

Ragga brudar i liften?
Om du söker en konverstation med henne. Då är ju det självklara att tappa staven eller vanten eller nåt i liften, inte stolslift bara :P. Om hon inte skulle göra det så är hon antagligen inte intresserad!

Ragga brudar i liften?
bygelragga är ju inte så svårt.Bara va sig själv att säga var man bor.
det som är svårt är ju att se hur bönan ser ut under alla kläder mössor glajjer och dylikt

En sak jag inte provat men som man kanske borde är att göra nån form kontaktannons och sätta på brädan

kanske trycka upp klibbor och fästa på varje ankare och stol i liften så att fler ser det

snus bjur man inte på

lycka till!

Ragga brudar i liften?
Jag hävdar att Mans_Hilling är något på spåret...
Det man kan fortsätta med är att fippla upp mobilen och låtsas-prata med en Jean-Jaques och säga till denne att han kan ha glömt en bok eller annat kultiverat i yachten och sedan be honom FedEx:a den... Sen avslutar man "samtalet" och vänder sig till damen och ursäktar sig och säger: Lite trubbel i St Tropez bara... Sen fyller man bara resten av liftturen med lite normalt raggande och smöriga repliker.

Avslutningvis, och det som skall slå spiken i kistan:
(Nu skall man ha lyckats få baben att åka ett åk eller två med en...) När man glider av liften ber man damen att vänta några sekunder eftersom man vill kontrollera vallningen lite... Man tar då av sig skidorna och drar fram Red Carpet-kortet och sicklar av skidorna lite. (För er som inte har någon aning vad ett Red Carpet är så kan jag bara säga att det är i metall...)

Sen har man sitt på det torra!

Ragga brudar i liften?

Fan va sköönt med dessa tips, äntligen!
ja ska ut nog ut och prova dem alla.
sen rapporterar jag vilket som gick bäst!

Lycka till till er andra!

Ragga brudar i liften?
underbara svar killar! HAHA. blir med stor förväntning jag ska åka lift nästa gång.. men de lär inte gå hem oss mej ändå, då mitt hjärta redan tillhör en skibum. men oj va jag hejar på er ändå. tänk om alla killar kunde ragga såhär o dessutom även på krogen eller i konsumkön. kör hårt!

Ragga brudar i liften?
jag bara viftar lite på mina snowblades sen så kommer det flockar med brudar till mej.

2 Regler till att få mkt brudar.

1:Ha ett par snowblades
2:Se cool ut

Ragga brudar i liften?
Vad spelar sanningen för roll när det inte behöver vara längre än fram tills man uppnått målet, dvs fått honan i säng?

Ragga brudar i liften?
Jag skulle vilja blanda klas-jonny och smens tips, ta henne på fettan MED snowbladsen och se cool ut. Ha helst sån där ful jävla narrmössa med långa grejer hängandes med bjällror på. Oslagbart!

Ragga brudar i liften?
...

:D

...

ett gott skratt förlänger som sagt livet..

damn guys´n dolls .. detta är så skönt att läsa.. (med vissa banala undantag)

ni är underbara allihopa (med vissa banala undantag)

:)

Ragga brudar i liften?
Killar ni är nästan inne på rätt spår men mitt tips är, satsa på äggliftar, (åk till en snobbig liten österrikisk skidort för att vara säker på att det ska vimla av denna udda form av lift..)
Fippla lite med skidorna när du kliver på så ser du lätt till att det bara blir ni två, se till attt hjälpa bruden in, bra start..

Dra ner fönstren till max så det blir lagom kallt inne i liften och fråga sedan om det gör något om du stänger fönstret.. Fördelen här är en charmig ögonkontakt, och därav lättare att ta kontakt..
Är tjejen intresserad och du lägger på charmen totalt så är det väl bara att utnyttja tillfället att total imma snart infinner sig på fönstren. (no more comments needed)
Använd er skandinaviska vikingacharm, går framförallt hem hos engelska tjejer som inte bara är lättfotade, chansen att tjejen skulel visa sig bättre än er i backen är minimal..

Ragga brudar i liften?
En del tips är riktigt bra och en del suveräna, en del värdelösa..... Men ha för sjutton inte samma inställning som Icis har på slutet av sitt tips..........."tjejer som är lätta på foten och inte bättre än Er i backen"........det kommer ni inte långt på......Snacka om att göra er själva värdelösa om ni inte klarar av att ragga på en tjej som åker skjortan av er och inte är lätt på foten! Använd er charm men gör det med självförtroende som i vart fall ger sken av att ni även klarar av icke-lättfotade tjejer som kanske till slut ger dig ditt livs upplevelse.......Ärlighet vara dock längst så det beror ju också på vad ni har för avsikter med era "offer" i liften, hur ni ska visa er rätta charm! Lycka till!

Ragga brudar i liften?
Jag var ju kanske inte jätteseriös där Lisa.. (har bara lite fördommar mot britter)
honestly guys.. vi tjejer är nog lika oroliga som ni att vi ska vara sämre än er i pisten, man känner sig inte jättesexig när man ramlar ju...

Ragga brudar i liften?
jag skulle vilja gå mot strömmen o säga att jag skulel vilja ha en tjej som klådde mig i backen, då hade man ju nån att jaga, vilket i sin tur skulle göra att man utvecklades som åkare. sen hur man får tag i denna är ett annat problem. ta rygg på första bästa tjej som blåser förbi dig o följ henne till liften ser hon ut som en ogre, fortsätt jakten. när väl det magiska infinner sig o du hittar en tjej som ser bra ut o blåser ifrån dig, plus att hon inte har lår som sälar på anabola(man får kraftiga kross-skador mellan dessa), då lägger du in din charm.

Ragga brudar i liften?
Jag förstår att du inte va jätte seriös Icis. Jag hoppas att du inte tar min "kritik" för jätte seriöst heller.........min fördom är ju inte ett dugg bättre än din........alltså lättfotat med lättfotat.......Tjingeling!

Ragga brudar i liften?
a se till att du fan inte trillar när du går av liften=/... å tänk på att alltid ha tyngden på dalskidan älskling!

Ragga brudar i liften?
lr så e du bara allmänt dräglig så hoppar hon/han säkert i sängen med dej inom en snar framtid. om du ändå har d här problemet så kan ja bara säga: Skaffa självkännedom. inte själv förtroende

Ragga brudar i liften?
haha hoppas hon inte e medlem och ser detta men men...

Detta hände när ja va uppe i svenska fjällen på påsk 2005. Ja skulle ta ankarliften då och min polare väntade uppe på toppen, sen när ja kmr fram och ska ta liften står det en tjej där som väntat typ halva liftkön. Så kmr jag fram och hon frågar ifall hon säger, "Kan jag åka med dig eller? Jag är nybörjare och kan inte åka själv." Å ja bah sure liksom, så hon hoppar på. Sen börjar hon typ ragga å ställa lite frågor m.m. Sen fråga hon hur gammal ja va (15). Hon bah shiit ja trodde du va åtminstone 16. Å ja bah hur gammal e du då? Å då visade de sig att hon va 18 år(!). Sen blev det helt tyst och när vi kom upp drog hon iväg :P
Ska tillägga att hon inte var nybörjare visade det sig...
Va bara tvungen att berätta de, min svenska e nog inte den bästa har knappt vaknat än så ni får ursäkta...

peace man!

Ragga brudar i liften?
Haha, "Ha ett par snowblades".. JEZUZ.. Jag brukar hutta en fet snöboll i trynet på bruden i fråga, sen åker man ner och ber om ursäkt och säger något i stil med att mina vänner säger att jag siktar snett och kastar löst =/

Ragga brudar i liften?
Adam_Alsing sa:
jag bara viftar lite på mina snowblades sen så kommer det flockar med brudar till mej.

2 Regler till att få mkt brudar.

1:Ha ett par snowblades
2:Se cool ut
funkar för mej med, enda skillnaden är att mina är avbrytna

Tillbaka
Topp