Raichle Pjäxor Någon som har ?

Teamrelease

Ny medlem
Raichle Pjäxorna mina har gett sig i spännena .Har ett par svart gula sådana och älskar dom. Någon som vet var man kan hitta 2 st spännen (dom Nedre). Eller om någon vill sälja ett par beg Raichle Pjäxor som är hela ?

Supertack om någon har info ...ska ner 2 veckor till alperna i slutet av mars ...lite panik .-)

Hils Fegge

Finns ett företag som heter Full Tilt som gör en remake av Raichle Flexxon modellerna,
tror att K2 kommer ta in dem i sverige nästa år. Ring Sportprodukter i Linköping( svensk agent för K2) och kolla om det går att få tag på delar.
D

Är ju en populär modell här. Och vi har ju till och med reservdelar till SX90 ;)

Har vi inte några sådan spännen i Gränsen oxå dannediehard? Eller bara jag som mins fel?

//H

Hasse sa:
Är ju en populär modell här. Och vi har ju till och med reservdelar till SX90 ;)

Har vi inte några sådan spännen i Gränsen oxå dannediehard? Eller bara jag som mins fel?

//H
Kanske kan finnas, det var länge sen jag grävde i de lådorna.

Till team... ring 0980 40080, koppla till skiduthyrning och prata med Mattis i shopen i Gränsen.

Grymt tack grabbar.....jag ringer mattis .....bara en fråga hasse ....du skrev att du har åxå kan jag ringa dig om inte mattis har ?

SuperTack

Fegge

Jag har tidigare fått tag i spännen till mina raichle på Knåda sport Edbyn om du skulle gå bet på andra ställen

fick från knåda sport också...grymt tack Stojje :-) en stor hat av för tjejerna på knådas vilken service #1 nu kan man åka imorgon med nya spännen till österrike...snacka om nöjd .-)

Hörs Fegge

Tillbaka
Topp