Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
grymt, finns det nått schema när det är railjam och var, lite tråkigt när man får veta det 3 dar innan.jeppenator sa:Nått av det roligaste jag gjort i hela mitt liv! så jävla rolig helg.. shit.. svårt å smälta känslan!
GRYMT BRA JOBBAT AV ER SOM ARRANGERADE!
å alla som inte var där! de kommer bli fler feta railjams neröver sverige nu ett par veckor framöver.. håll ögonen öppna! kanske kommer till en stad nära dig!
Tyvär inte än.. gäller å kika i forumet!Jho sa:grymt, finns det nått schema när det är railjam och var, lite tråkigt när man får veta det 3 dar innan.jeppenator sa:Nått av det roligaste jag gjort i hela mitt liv! så jävla rolig helg.. shit.. svårt å smälta känslan!
GRYMT BRA JOBBAT AV ER SOM ARRANGERADE!
å alla som inte var där! de kommer bli fler feta railjams neröver sverige nu ett par veckor framöver.. håll ögonen öppna! kanske kommer till en stad nära dig!
pz
öhm, lite krångel med dator åså så innan fredag blir det inte, men troligtivis nångång fredag-lördag ska jag redigera den, sen ska jag skicka in till fr-tv å de ska jeppe göra från orsa åxå så dom kommer samtidigtsevenfalk sa:när kommer filmen upp ?
det kommer komma upp lite här på freeride innom en snar framtid hoppas jagMike_Rofone sa:finns det inte nå bilder eller något då?
haha betyder detta att jag är en utav de få äkta gangztas som finns på freeride :Dartisty sa:gå på stan och bli hotad av turkarCOCKtail sa:jag och jeppenator glider dit! det blir najssssssssss.
jag tycker den där lättare boxen låter bra då jag inte är världens bästa railare..
vad kan man göra i karlstad på kvällarna?![]()
akta dig för kronoparken, karlstads gheedo
troligtvis haha, men kronoparken är faktiskt rätt fräsht ställe, jag gillar speciellt dom 3elefanterna som kör in deras snablar i rumpan på varannjageintbitter sa:haha betyder detta att jag är en utav de få äkta gangztas som finns på freeride :Dartisty sa:gå på stan och bli hotad av turkarCOCKtail sa:jag och jeppenator glider dit! det blir najssssssssss.
jag tycker den där lättare boxen låter bra då jag inte är världens bästa railare..
vad kan man göra i karlstad på kvällarna?![]()
akta dig för kronoparken, karlstads gheedo
jag redigerar ihop det på fredag eller nått tror jagMike_Rofone sa:fan kan inte nån som va där o vifta med cams skicka upp nå gött eller?
word!!a_ahlnas sa:ÖSTERSUND FÖR HELVETE!!! De e mitten av sverige! och jag e sugen på att åka!!!!!
snacka med jeppe å zaki och annordna ett då!philter sa:word!!a_ahlnas sa:ÖSTERSUND FÖR HELVETE!!! De e mitten av sverige! och jag e sugen på att åka!!!!!
har gjort de.. men östersund låg tydligen för långt upp i sverigeartisty sa:snacka med jeppe å zaki och annordna ett då!philter sa:word!!a_ahlnas sa:ÖSTERSUND FÖR HELVETE!!! De e mitten av sverige! och jag e sugen på att åka!!!!!
ah ok men pallra en ner i sverige då:D fan jeppe har ju åkt 35mil för å komma till karlstadphilter sa:har gjort de.. men östersund låg tydligen för långt upp i sverigeartisty sa:snacka med jeppe å zaki och annordna ett då!philter sa: