Rail Jam KARLSTAD LÖRDAG KL 5 MED REDBULL DJ ZAKI

• Trådstartare Trådstartare Deespin
  • Start datum Start datum
feeeeeeeeeeeeeeeettttttt kul var det!
creds till er söta pojkar som ordnade det :)
hade även väldigt trevligt på kvällen vill jag lova!

Nått av det roligaste jag gjort i hela mitt liv! så jävla rolig helg.. shit.. svårt å smälta känslan!

GRYMT BRA JOBBAT AV ER SOM ARRANGERADE!

å alla som inte var där! de kommer bli fler feta railjams neröver sverige nu ett par veckor framöver.. håll ögonen öppna! kanske kommer till en stad nära dig!

jeppenator sa:
Nått av det roligaste jag gjort i hela mitt liv! så jävla rolig helg.. shit.. svårt å smälta känslan!

å alla som inte var där! de kommer bli fler feta railjams neröver sverige nu ett par veckor framöver.. håll ögonen öppna! kanske kommer till en stad nära dig!
grymt, finns det nått schema när det är railjam och var, lite tråkigt när man får veta det 3 dar innan.
pz

Jho sa:
jeppenator sa:

grymt, finns det nått schema när det är railjam och var, lite tråkigt när man får veta det 3 dar innan.
pz
Tyvär inte än.. gäller å kika i forumet!

men i morgon drar sig Zaki vidare ner till Örebro och kör där! kommer upp i forumet exakt tid och plats i morgon eftermiddag =)

ÖSTERSUND FÖR HELVETE!!! De e mitten av sverige! och jag e sugen på att åka!!!!!

sevenfalk sa:
när kommer filmen upp ?
öhm, lite krångel med dator åså så innan fredag blir det inte, men troligtivis nångång fredag-lördag ska jag redigera den, sen ska jag skicka in till fr-tv å de ska jeppe göra från orsa åxå så dom kommer samtidigt

Senast ändrad:
artisty sa:
COCKtail sa:
jag och jeppenator glider dit! det blir najssssssssss.
jag tycker den där lättare boxen låter bra då jag inte är världens bästa railare..

vad kan man göra i karlstad på kvällarna? :)
gå på stan och bli hotad av turkar

akta dig för kronoparken, karlstads gheedo
haha betyder detta att jag är en utav de få äkta gangztas som finns på freeride :D

jageintbitter sa:
artisty sa:
COCKtail sa:
jag och jeppenator glider dit! det blir najssssssssss.
jag tycker den där lättare boxen låter bra då jag inte är världens bästa railare..

vad kan man göra i karlstad på kvällarna? :)
gå på stan och bli hotad av turkar

akta dig för kronoparken, karlstads gheedo
haha betyder detta att jag är en utav de få äkta gangztas som finns på freeride :D
troligtvis haha, men kronoparken är faktiskt rätt fräsht ställe, jag gillar speciellt dom 3elefanterna som kör in deras snablar i rumpan på varann

Tillbaka
Topp