sebastian_p
Ny medlem
Rail session i Björnen.
Filmare Klas Rockberg
kvallan suger för den är fett komprimerad och ljuset är inte heller på topp men iaf nåt
Åkare Oscar Sherlin, Oscar Harlaut och Sebastian Persson
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vädret sög, första gången jag provade kameran + att den filmsnutten gjorde jag bara för att visa basse materialet från den dagenHjalle_S sa:Skönt damp! men en bailat 270, va det allt ni kunde komma med?
skulle vara bättre om jag lägger upp en bättre snutt om ett par dagar.....ekdahl sa:skulle vara bra om du inte tagit bort den kanske?!
det är inte meningen att det ska vara såHjalle_S sa:ojj, sicken attityd vi har.
Jadu oscar... de var ju iofs säsongens första räcke i trä.. men ja..CARL-OSKAR sa:va dom så himla bra då ?
tror ändå dom tar dig ändå vilken dag som helst...Hjalle_S sa:Skönt damp! men en bailat 270, va det allt ni kunde komma med?
Ja, det var ju liksom därför jag vart lite förvånad.Jamm sa:tror ändå dom tar dig ändå vilken dag som helst...Hjalle_S sa:Skönt damp! men en bailat 270, va det allt ni kunde komma med?
räcket är i träjeppenator sa:ja den va fint:D.. skulle vart sjukt nice om ni gjort nån sw-up i slutet.. såg ut som om de skulle funka.. synd på kvaliten annars underbar!
jo jag såg de.. men de hade fotfarande vart coolt.. visst äre lite klurigt.. men vafan.. aja bra jobbat grabbar, jag skulle alldrig raila trä räcke..sebastian_p sa:räcket är i träjeppenator sa:ja den va fint:D.. skulle vart sjukt nice om ni gjort nån sw-up i slutet.. såg ut som om de skulle funka.. synd på kvaliten annars underbar!
den finns inteekdahl sa:vart finns filmen basse?
slum village-who are wejibber_wanabee sa:va hater låten ?