Rail Session i Örebro?

salle019

Ny medlem
Rail Session i Örebro?
hej undrar om det är några skööna snubbar som är sugna på att dra en liten session i örebro så fort snön har fallit :P

t.e.x. dubbel räcket vid stor torget ( till vänster om kyrkan)
Nån som har nåt mer för slag på rails?

Rail Session i Örebro?
Det har ju bara gåt 10 minuter, dessutom så verkar det inte så aktuellt i och med att vi fortfarande saknar snö. Men om vi blir några stycken så skulle jag kanske kunna tänka mig att ta lite bilder, men vi får väl se om det finns nån som vill åka först.

Rail Session i Örebro?
snö finns på trängens ip eler vad det heter...ara å ni vet...vaktmästaren är snäll så det är bara att fråga innan om snö...

Rail Session i Örebro?
tack emil för svaret :P ja har spelat hockey sen ja var 5 ;) så ja är ganska bundis med vaktmästarna ( för sköönt :P) har du sätt räcket mellan wasakonditoriet och kyrkan ?

Rail Session i Örebro?
det är det jag undrar med :P bil funkar juh men en ramp vore juh bäst ... vi lär juh få köra det tidigt på morgonen eller en kvälls session eller vad tror du?

Rail Session i Örebro?
salle019 sa:
det är det jag undrar med :P bil funkar juh men en ramp vore juh bäst ... vi lär juh få köra det tidigt på morgonen eller en kvälls session eller vad tror du?
Hehe tror inte du får köra bil där;) fast vi kan ju vara lite olagliga:P Lite jobbigt på kvällen bara för det åker jämt fett med poliser där. Eller också bygger vi en start ramp.

Har du kört det emil?

Senast ändrad:
Rail Session i Örebro?
ja jag har kört det och man behöver mer fart än man tror...bil vore nog väldigt dumt att köra med tanke på att det är cyklar konditori och ligger mitt på drottninggatan.vi kör nästan jämt på natten..där är bra också för det är inte så mycket lägenheter och gamla människor som vill sova...så gör det sent om ni ska göra..polisen är lugnt de bruklar komma förbi och kolla en sväng..

Rail Session i Örebro?
Som sagt det är bara att hämta på trängens ip, trevliga som fan där.
Så är det bara att köra.

vi har kört lite men inte på det vid kyrkan.

Rail Session i Örebro?
jag är på!! men vi kanske ska vänta te snön kommer ?
tänker på det räcket varje gång ja går förbi :D

fafan vi ska ju dra det på dan.. lätt ballast! nån kan ju dra med moppe eller någe.. va säjer ni ?

Senast ändrad:
Rail Session i Örebro?
moppe blir jobbigt om du inte har 10 centimeter långa dubb :P men vui får bygga en start ramp ? nåt förslag på hur den kan byggas?

Rail Session i Örebro?
men om de inte är nån snö behövs väll inga dubbdäck..? ja har ingen moppe så ja vetefan.

jo, de kan bli jobbit men va gör man inte.. om vi inte ska vänta på snö får vi väll åka på nå plast eller presslening eller någe. ja venne

Tillbaka
Topp