Men va fan. Skriv inte i en tråd om du inte har nått vettigt å säga!phsve sa:
Någon börjar bli gammal och gnällig...jens_ekstrom sa:Men va fan. Skriv inte i en tråd om du inte har nått vettigt å säga!phsve sa:
Jag har inget vettigt å säga men jag skriver för att klaga på dig så du kanske fattar nått i fortsättningen!
18-års gräns på freeride!!!
haha fyyfan :S gammal o gnällig var ordet!jens_ekstrom sa:Men va fan. Skriv inte i en tråd om du inte har nått vettigt å säga!phsve sa:
Jag har inget vettigt å säga men jag skriver för att klaga på dig så du kanske fattar nått i fortsättningen!
fast det var ju flera ord, så det blir väl orden..mattiasssJ sa:haha fyyfan :S gammal o gnällig var ordet!jens_ekstrom sa:Men va fan. Skriv inte i en tråd om du inte har nått vettigt å säga!phsve sa:
Nej gammal är jag då inte. Men för er som är 14 är väll nån som är 20 gammal.PolkaDot sa:Någon börjar bli gammal och gnällig...jens_ekstrom sa:Men va fan. Skriv inte i en tråd om du inte har nått vettigt å säga!phsve sa: