Railjam Högre upp? typ boden , piteå , luleå?

jag tror att luleå blir bättre, det är största stan :P men det är ju itne långt från piteå till luleå så man kan ju åka en bit till :P

och vilken rail ska vi köra isånafall ?
handrail ?

Senast ändrad:
Det finns en handrail vid universitetet har jag hört . och om någon har någon box / rail så skulle det vara bra om ni tog dit den.

MEN. när ska det vara osv ? jag tycker om 2 veckor själv. annars kan inte jag komma osv...

vi har nog bestämt i luleå den 20 oktober eller nått :P men vi behöver hjälp med priser, rails o ett släp :P skriv i min gb om ni kan bidra :p

okej härligt, men vi behöver rails, vi har itne fixat så mkt, än så vi är tacksamma för hjälp ! :D

Blir troligtvis Luleå eller Piteå.
Måttsundsbacken har en box vi kan låna om vi har släp, finns även två räcken där.

J_Hayland, har du med dig räcken eller vet du något bra i Piteå?

Senast ändrad:
men funkar den 20 eller 21 oktober för er? har fullt helgerna innan, snö är iaf fixat bara o hämta från coop arena. men vi behöver ett släp och nån som kan köra bil :D samt lite priser.

Låter najz! Vad har ni tängt er för rails, handrail , boxar lr bara vanliga rails?
Jag är iaf peppad på Piteå lr luleå , :)

jag kan intyga att railet vid ltu är grymt, använde det flitigt förra året =)
finns även en ca 3 m lång box som vi brukar ställa upp efter railet, vi har även ett mindre rail i mitten, lite brantare men bredare ca 2 meter..

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp