Danne_Rangberg
Ny medlem
Railjam Örebro! 27/10
Hahha jaa. lätt jag ska..åldern kvittar ju.. tycker oftast de mindre kör bäst :P
hahaha:D jadu Fille..:DFilleforfan sa:Vadå ofta det behövs fler Jacob och Henke kommer ju!Tobias_L sa:Ta med några Transvestiter det skulle ju vara en kul grej!dahl sa:Om inga tjejer vill med ner så är transvestiter och killar också välkomnaSom sagt, hör med Patrik.
Jesus is the way my brothers!
HAhaha jaa jävla mora bo asså!edvinL sa:hahah nya boxen kommer bli grym! tror den har världens dyraste slipgrund... måste vara jeppenators fel![]()
Tssss... hahaFilleforfan sa:HAhaha jaa jävla mora bo asså!edvinL sa:hahah nya boxen kommer bli grym! tror den har världens dyraste slipgrund... måste vara jeppenators fel![]()
![]()
Grymt boys! Haha jag har blivigt nästintill tvingad att speeka^^ Aja så länge jag får åka MASSOR såå är det väl lungt![]()
Du kan få köpa min fille!Filleforfan sa:Jaa för jag vill åka som en häst![]()
Ingen som har skida eventuellt bindningar att sälja?
Look endast![]()
Men du har ju bara äcklig snowboard bajs!Tobias_L sa:Du kan få köpa min fille!Filleforfan sa:Jaa för jag vill åka som en häst![]()
Look endast![]()
Alla ledtrådar säger; åk bräda fille!Filleforfan sa:Men du har ju bara äcklig snowboard bajs!Tobias_L sa:Du kan få köpa min fille!Filleforfan sa:Jaa för jag vill åka som en häst![]()
Look endast![]()
Japp, det är det enda rätta för dig.dahl sa:Alla ledtrådar säger; åk bräda fille!Filleforfan sa:Men du har ju bara äcklig snowboard bajs!Tobias_L sa:Du kan få köpa min fille!
Hahahaha! MEn jag kan inte! Jag har skit tråkigt i skolan! Snart äre mat sen slutar jag! Då blire hooka med jeppenator och jacke boy och langa upp affischer över hela stan så alla ser!dahl sa:Alla ledtrådar säger; åk bräda fille!Filleforfan sa:Men du har ju bara äcklig snowboard bajs!Tobias_L sa:Du kan få köpa min fille!
Fan vad tråkigt, du borde dissa jackeFilleforfan sa:Hahahaha! MEn jag kan inte! Jag har skit tråkigt i skolan! Snart äre mat sen slutar jag! Då blire hooka med jeppenator och jacke boy och langa upp affischer över hela stan så alla ser!dahl sa:Alla ledtrådar säger; åk bräda fille!Filleforfan sa:Men du har ju bara äcklig snowboard bajs!![]()
Hahaha ne men du borde hänga på så gör vi något galet sen!Tobias_L sa:Fan vad tråkigt, du borde dissa jackeFilleforfan sa:Hahahaha! MEn jag kan inte! Jag har skit tråkigt i skolan! Snart äre mat sen slutar jag! Då blire hooka med jeppenator och jacke boy och langa upp affischer över hela stan så alla ser!dahl sa:Alla ledtrådar säger; åk bräda fille!![]()
Skulle vara kul att spränga en bil!Filleforfan sa:Hahaha ne men du borde hänga på så gör vi något galet sen!Tobias_L sa:Fan vad tråkigt, du borde dissa jackeFilleforfan sa:Hahahaha! MEn jag kan inte! Jag har skit tråkigt i skolan! Snart äre mat sen slutar jag! Då blire hooka med jeppenator och jacke boy och langa upp affischer över hela stan så alla ser!![]()
Ja vi kan ju testa jag har lite dynamit hemmaTobias_L sa:Skulle vara kul att spränga en bil!Filleforfan sa:Hahaha ne men du borde hänga på så gör vi något galet sen!Tobias_L sa:Fan vad tråkigt, du borde dissa jacke
tack tackcombatspenat sa:nej. 150 meter
Jag tyckte du skötte dig braedvinL sa:grymt kul! får be om ursäkt för alla smeknamn, ska bättra mig :D
AJJ...!combatspenat sa:http://i22.tinypic.com/xfz11d.jpg
Riktigt bra speakat tycker jagedvinL sa:grymt kul! får be om ursäkt för alla smeknamn, ska bättra mig :D
haha så jävla bra sagt.. ;Pdahl sa:Jesus älskar alla. Ni kan ju spika några spikar var.