Railjam Örebro! 27/10

Railjam Örebro! 27/10
edvinL sa:
ni som har schyssta bilder får gärna skicka dom till info@orebrosnowboard.se så lägger jag upp dom på den nya fullt fungerande sidan som kommer upp inom några dagar... www.orebrosnowboard.se
vem är de som är editman på sidan ? och vart står de örebro skidor om ja får be era tjockisar

Railjam Örebro! 27/10
jaccenator sa:
edvinL sa:
ni som har schyssta bilder får gärna skicka dom till info@orebrosnowboard.se så lägger jag upp dom på den nya fullt fungerande sidan som kommer upp inom några dagar... www.orebrosnowboard.se
vem är de som är editman på sidan ? och vart står de örebro skidor om ja får be era tjockisar
Örebro snowboard låter mycket proffsigare än Örebro skidor

Railjam Örebro! 27/10
Tobias_L sa:
jaccenator sa:
edvinL sa:
De ligger någonting i de:P men lite skulle vi skidåkare synas tycker jag^^

Railjam Örebro! 27/10
Henrik_G sa:
Tobias_L sa:
jaccenator sa:
De ligger någonting i de:P men lite skulle vi skidåkare synas tycker jag^^
Nej nej! Ni får hitta på något eget. Tänk på hur många sömnlösa nätter Edvin har haft för att komma på ett så bra namn.

Railjam Örebro! 27/10
lyssna på tobbe han är en vis man. Ni kan få lite creds när ni styrt något som har med klubben att göra pojkar.... typ en liten bild på en skida i bannern eller nått =D

Railjam Örebro! 27/10
Danne_Rangberg sa:
någon som filmat och fotat? hade vart kul att se lite..
jag har filmat ca 50 minuter, va nyss o la DV-bandet på posten, david kvart ska klippa ihop det så förhoppningsvis kommer det till nästa freeride.TV annars svsnittet efter det :)

Tillbaka
Topp