Railjam östersund 20/10 12:00 ÄNDRAD PLATS!

men det är bara en grejj jag undrar? Hur ska ni göra så att man får fart då?. det finns väll ingen backe precis vid ishallen eller?

Ait! Men vore det inte lite lättare om ni tog och byggde en startramp i trä lr vad somhellst och lägger snö på den i stället för att skotta upp en stor jäkla snöhög?

aja bara ger förslag^^

VAAA? LORD VOLDERMORT, SHIT JAG HARRY POTTER MÅSTE FIXA SKYDD; RON O HERMIONE KOMMER O SKYDDAR MIG YEAH OCH HAGRID!! fy fan vilka gangsters speciellt Hagrid!

MaxHemmingsson sa:
blir nice, jag och viktor(aka megnér) va och fixade priser idag...
Japp megner sa det. va äre för priser? jag snacade emd dom också, vi får juh låna ett räcke :D

Det är Fettt Mkt snö vid ishalleeen Kommer bli sjuukt kul:D

jag och mina polare från sundsvall kommer väl upp också förmodar jag men äre nån som har en aning om vart man kan bo billigt i östersund en natt?

Men grabbar jag har snackat med min pappa(han har bott i brunflo i hela sitt liv). han säger att istället för att lägga snön på den lilla skit backen com nästan är plan mark ,så skulle det vara mycket bättre om vi kunde köra snön till gamla hoppbacken som ligger 1-2 km ifrån klang hallen. vad sägs?

Vi flyttar Inget. Vi kommer bygga upp med snö och Lastpallar till ett bra inrun.. Peace/h

Tillbaka
Topp