Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tror du jag drar upp dit utan skidorna eller.. haha NOOOOTFront5 sa:ska du åka jeppe?? :D
förvänta dig inget så slipper du bli besviken ^^Front5 sa:Kung de! då får vi se vad du går för![]()
det löser vi! de går för vi har mycke snö.. kom dit å seFront5 sa:men det är bara en grejj jag undrar? Hur ska ni göra så att man får fart då?. det finns väll ingen backe precis vid ishallen eller?
Japp megner sa det. va äre för priser? jag snacade emd dom också, vi får juh låna ett räcke :DMaxHemmingsson sa:blir nice, jag och viktor(aka megnér) va och fixade priser idag...
OPS! my bad... klockan 15:00marcus_t sa:vilken tid är det? i texten står det både 13.00 och 15.00
ja+ det är juh där vi ska köra?piivar sa:men de finns ju en liten backe vid grusplanen ju:P
http://www.hotels.seDempzor sa:jag och mina polare från sundsvall kommer väl upp också förmodar jag men äre nån som har en aning om vart man kan bo billigt i östersund en natt?
Det ligger bara 1,5 mil från Östersund :pEricNorrlander sa:brunflo
de e två mil,
värdens ände
Jag med xDskipojk sa:kul att det ska bli i brunflo jag bor där fett grymt
Det finns en lite backe i hörnet jujeppenator sa:det löser vi! de går för vi har mycke snö.. kom dit å seFront5 sa:men det är bara en grejj jag undrar? Hur ska ni göra så att man får fart då?. det finns väll ingen backe precis vid ishallen eller?![]()