Railjam? Var är dom?

Guuran

Medlem
Railjam? Var är dom?
Är det bara jag eller vart tog alla roliga försäsongs railjam vägen (som alla får vara med på)
Saknar dom lite. tränga sig lite i kön. slå sig mot asfalt/lera. träffa roligt folk. Var ju höjd punkten på hösten för att stilla abstinensen lite.

Varför har dom minskat? Dom kanske inte har det, Kanske bara jag som är blind vad vet jag. Kan någon säga var denna hemliga kalender finns så man kan få lite koll. Om kanske folk har något railjam på G eller vill tipsa om ett så link it up så blir alla glada.

MVH GympaGurra

Railjam? Var är dom?
Det försvann väl ett när Winter Jam lade ner.. och sen vet jag inte. Rollin Snow och Nitro brukade ju ha nån railtour men jag har ingen aning om vart den tog vägen.

Railjam? Var är dom?
Heddious sa:
Det försvann väl ett när Winter Jam lade ner.. och sen vet jag inte. Rollin Snow och Nitro brukade ju ha nån railtour men jag har ingen aning om vart den tog vägen.
Ja roling snow i linköpng var ju det roligaste av alla. Så galet köttande :p

Railjam? Var är dom?
MiH arrangerades främst av steepstore om jag minns rätt och verkar ju som att steepstore har försvunnit spårlöst. Varken GBG railjam eller Chalmers Bigjump blev heller aldrig av senaste säsongen så känns som att de inte drar inte speciellt mycket pengar på dessa events tyvärr...

Railjam? Var är dom?
EAarup sa:
Jp-95 sa:
På tal om Steepstore, vart tog dem vägen? Finns dem fortfarande? Har dem gått i konkurs eller vad?
konkurs inledd 2013-05-07
Nån som har nån aning om hur det blir med make it happen. första stoppet gick i september förra året. om det blir nåt så borde info kommit för längesen.
Frågade nator och det ska tydligen vara ett stopp i stockholm, mer info skulle komma snart!

Railjam? Var är dom?
OVesterlund sa:
EAarup sa:
Jp-95 sa:
På tal om Steepstore, vart tog dem vägen? Finns dem fortfarande? Har dem gått i konkurs eller vad?
konkurs inledd 2013-05-07
Nån som har nån aning om hur det blir med make it happen. första stoppet gick i september förra året. om det blir nåt så borde info kommit för längesen.
Frågade nator och det ska tydligen vara ett stopp i stockholm, mer info skulle komma snart!
awesome, bor här så det räcker för mig, men blir det några andra stopp då?

Tillbaka
Topp