jeppenator
Aktiv medlem
Railjam vid Orsa Ishall 4/9 2007
Tjenare freeride..
nu såhär mitt i en skolvecka skulle de ju sitta grymt bra med lite skidåkning kände jag.. så jag och Saki från Redbull samt ett gäng SCoTT elever tänkte anordna en session vid orsas ishall i morgon otisdag klockan 15.30 och fram tills vi inte orkar raila längre!
På plats finns det såklart rails och musik!
grillmöjligheter kommer också finnas! så ta me köttet och kom å grilla, njut av stämningen! fota eller kanske våga dig på railsen?
såklart har vi även Redbulls egna kärra där med tillhörande dj såklart Mr.SAKI !!
så lyft ner skidorna från hyllan på me snabbvalla och bege er upp mot ishallen i orsa!
FINA PRISER FINNS SÅKLART OCKSÅ!
Hjälm en platta redbull nån tröjja å lite annat smått å gott
sen utlovas självklart lite sjyssta stickers från snowcamp
för mer info kontakta mig eller skriv i tråden!
/Jeppe
www.snowcamp.se
nu såhär mitt i en skolvecka skulle de ju sitta grymt bra med lite skidåkning kände jag.. så jag och Saki från Redbull samt ett gäng SCoTT elever tänkte anordna en session vid orsas ishall i morgon otisdag klockan 15.30 och fram tills vi inte orkar raila längre!
På plats finns det såklart rails och musik!
grillmöjligheter kommer också finnas! så ta me köttet och kom å grilla, njut av stämningen! fota eller kanske våga dig på railsen?
såklart har vi även Redbulls egna kärra där med tillhörande dj såklart Mr.SAKI !!
så lyft ner skidorna från hyllan på me snabbvalla och bege er upp mot ishallen i orsa!
FINA PRISER FINNS SÅKLART OCKSÅ!
Hjälm en platta redbull nån tröjja å lite annat smått å gott
sen utlovas självklart lite sjyssta stickers från snowcamp
för mer info kontakta mig eller skriv i tråden!
/Jeppe
www.snowcamp.se
Senast ändrad: