Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mm ja e inte säker, men min polare osm har kollt på allt om breder sa att de va så, satt de kan bli hur stoked som helst! :DHuggybear sa:aaron bittner?!?! shit...
jag har hört att MFM kanske kommer också!
hehe, eftersom patrik är en av arrangörerna så tror jag han vet om detta railjam.SverigeTomten sa:JA!!! Huddinge!! yeeeaaah! Bor mitt i centrum, tur jag har ^^
shit va grymt i så fall!torbjorn_ohlin sa:mm ja e inte säker, men min polare osm har kollt på allt om breder sa att de va så, satt de kan bli hur stoked som helst! :DHuggybear sa:aaron bittner?!?! shit...
glöm frstn inte kolla hans del i picture this, sick med fs1 bs 3 på d-f-d .....
Jävlar!!!!!!! Jag hörde att Michael Jackson och Snoop skulle vara där också!!!!!!!Huggybear sa:aaron bittner?!?! shit...
gå o lek med din "pimpride", miljonärmillionaire-OG sa:Jävlar!!!!!!! Jag hörde att Michael Jackson och Snoop skulle vara där också!!!!!!!Huggybear sa:aaron bittner?!?! shit...
fan vad grymt....
näe som det ser ut nu ska vi fixa det vid huddingehallen. finns en relativt bra backe att använda där. men vi ska försöka låna boxar och/eller rails av flottsbro.peerlan sa:ska railjamet asså make it happen vara vid flottsbro?
sweet, men hur kan ni ha satt ett datum när allt inte är klart? bara undraHuggybear sa:näe som det ser ut nu ska vi fixa det vid huddingehallen. finns en relativt bra backe att använda där. men vi ska försöka låna boxar och/eller rails av flottsbro.peerlan sa:ska railjamet asså make it happen vara vid flottsbro?
men iddi patrik, huddinge simhall är ju huddingehallen :Pporky sa:yeeaa men det blir bakom huddinge simhall. snön kommer vi nog fixa har ett problem just nu o det va bilen vi skulle ha ska iväg den dagen så vi ska försöka låna ens bil med dragkrok, sen railsen kommmer lösa sej, det borde ja lova
Huddinge simhall, vid Huddingegymnasiet eller nära huddingeishockey (björkängshallen).Huggybear sa:men iddi patrik, huddinge simhall är ju huddingehallen :Pporky sa:yeeaa men det blir bakom huddinge simhall. snön kommer vi nog fixa har ett problem just nu o det va bilen vi skulle ha ska iväg den dagen så vi ska försöka låna ens bil med dragkrok, sen railsen kommmer lösa sej, det borde ja lova
Haha, ok ville bara försäkra mig exakt var railjamet skulle vaporky sa:vid huddinge gymnasiet fattar du väl? no offens