railjam?

porky

Ny medlem
railjam?
någon som vet om det kommer va något/några railjam denna vinter runt sthlms trakten. eller nått sick skid/bräd event överuvud taget? ( helst runt sthlm)
fred ut

railjam?
aaaag asså frontline railjam e ju snart på plattan ju om ja inte tar fel ... å de e galet, har hört att aaron b å eero e ska komma i år, den som missar de e sjuk i huvve!

railjam?
Huggybear sa:
aaron bittner?!?! shit...
jag har hört att MFM kanske kommer också!
mm ja e inte säker, men min polare osm har kollt på allt om breder sa att de va så, satt de kan bli hur stoked som helst! :D

glöm frstn inte kolla hans del i picture this, sick med fs1 bs 3 på d-f-d .....

railjam?
Freeskiers kommer nog ordna med Railjam i kungsan v44, med lite fler rails än förra gången, skidfilm, musik, lite oseriösa tävlingar. mer info kommer

railjam?
torbjorn_ohlin sa:
Huggybear sa:
aaron bittner?!?! shit...
jag har hört att MFM kanske kommer också!
mm ja e inte säker, men min polare osm har kollt på allt om breder sa att de va så, satt de kan bli hur stoked som helst! :D

glöm frstn inte kolla hans del i picture this, sick med fs1 bs 3 på d-f-d .....
shit va grymt i så fall!
aa han är så djävulskt clean o det tricket är orgasmframkallande. fast det är roligare i follow me around, för där har han längre part. och hans fs 180, sw nosepress, bs 180 på down-ledgen är helt åååååå...

Senast ändrad:
railjam?
peerlan sa:
ska railjamet asså make it happen vara vid flottsbro?
näe som det ser ut nu ska vi fixa det vid huddingehallen. finns en relativt bra backe att använda där. men vi ska försöka låna boxar och/eller rails av flottsbro.

railjam?
vi har lovat jeppemaanen (även kallad jeppenator) att tills dess så är allt kirrat o klart så då kommer den röda tjuren bilen o vi providar med rails o snö om allt går enligt planerna. annars finns det ju tid att ändra oss om det unte funkar.

railjam?
yeeaa men det blir bakom huddinge simhall. snön kommer vi nog fixa har ett problem just nu o det va bilen vi skulle ha ska iväg den dagen så vi ska försöka låna ens bil med dragkrok, sen railsen kommmer lösa sej, det borde ja lova

railjam?
porky sa:
yeeaa men det blir bakom huddinge simhall. snön kommer vi nog fixa har ett problem just nu o det va bilen vi skulle ha ska iväg den dagen så vi ska försöka låna ens bil med dragkrok, sen railsen kommmer lösa sej, det borde ja lova
men iddi patrik, huddinge simhall är ju huddingehallen :P

railjam?
Huggybear sa:
porky sa:
men iddi patrik, huddinge simhall är ju huddingehallen :P
Huddinge simhall, vid Huddingegymnasiet eller nära huddingeishockey (björkängshallen).

Tillbaka
Topp