Rails i sthlm..?

Rails i sthlm..?
stadsbiblioteket, =) alltid poppis....
finns några sköna räcken ¨på kastellholmen med ha jag sett, för mig det var där iaf =)

lite dumt att fråga nu kanske ingen snö ju! :D

Rails i sthlm..?
jävlar vad snabb du var på att svara =)
jo iofs men endå... :D

ingen som har något hemma byggt rail som man kans tälla upp vid någon is stadio och köra lite? :D
jag är lätt på =)

Rails i sthlm..?
Årstaberg finns det också några fina.
Men testa Östermalms ip. De har flera sköna trappräcken som ska likna C kinks:)
Sen är stadsbibliotek som någon nämde en favorit!

Rails i sthlm..?
finns en härlig rail vid alvik.. ungefär som den vid biblan men kortare.. å så finns en härlig rail vid t.bane hållplatesn kristineberg. dne är dock gjord av trä men de går ändå.. ska dra dit iår..

Rails i sthlm..?
big_jump_arvid sa:
finns en härlig rail vid alvik.. ungefär som den vid biblan men kortare.. å så finns en härlig rail vid t.bane hållplatesn kristineberg. dne är dock gjord av trä men de går ändå.. ska dra dit iår..
mm den i Kristineberg är bra, bor i närheten. Sen finns det också en vid Sabbatsberg.

Rails i sthlm..?
Hej!
Mitt namn är Karl Andersson, och jag bor i Övertorneå.
Det finns en rail här!

Rails i sthlm..?
testa att åka längs gröna linjen åt något håll, samt röda linjen. enkelt att sitta och anteckna när åker förbi något om man stannar kvar på tuben!

Rails i sthlm..?
jag va och kikade i hammarby sjöstad, där finns det så att det räcker och blir över, vid dagiset finns det mins 10 olika räcken man kan köra.,
sen längre bort vid parken vid adidas butiken finns det några fler som inte är fy skam.

Rails i sthlm..?
det är ju bara att dra in mot stan och kolla, jag får känslan av att det inte är så svårt att hitta en rail där.. ;D

t0BBE

Rails i sthlm..?
Hässelby har nice med rails tycker jag, bor där...många flerkinkade för dom vågade, kolla filmen "En jibbarerulle!varning för handrails!" här på forumet

Rails i sthlm..?
vaxmoraskolans rail i sollentuna downflatdownflatdown. ja har aldrig satsat på hela men satte nedre halvan. eller den vid rudbeck som jon olsson kör på i free radicals white trash
downflatdown

Rails i sthlm..?
Jag tycker alla e ganska dumma att avslöja alla spots, men de e ju bra för oss. Nämen seriöst de finns fan överallt här i sthlm, så de e bara o leta.
Tjoo

Rails i sthlm..?
Men herre gud det finns ju hur många rails som helst i stockholm. Själv har jag hittat en skön L-bow dubbelkink som jag å mitt crew ska dra i vinter. Den e rätt svår faktiskt

Rails i sthlm..?
Men herre gud det finns ju hur många rails som helst i stockholm. Själv har jag hittat en skön L-bow dubbelkink som jag å mitt crew ska dra i vinter. Den e rätt svår faktiskt

Tillbaka
Topp