Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Använder en gammal tråd för min fråga.olof_d sa:en kinkad rail betyder att den är vinklad, tex. upp, plant, och ner igen.
Jacob, pröva i hos nån vanlig svetsare och ha med tydliga ritningar. brukar funka. en vanlig rail e ju lätt att göra ioförsej.
Räcker med tre rö. Ett att raila på , o så två som stag, att köra ner i tex. marken.Lycka till!!
2-3 meter är lite väl kort?I3ea sa:Använder en gammal tråd för min fråga.olof_d sa:en kinkad rail betyder att den är vinklad, tex. upp, plant, och ner igen.
Jacob, pröva i hos nån vanlig svetsare och ha med tydliga ritningar. brukar funka. en vanlig rail e ju lätt att göra ioförsej.
Räcker med tre rö. Ett att raila på , o så två som stag, att köra ner i tex. marken.Lycka till!!
Såg i tråden att vvsrör kunde funka. OK
Svetsare känner jag. OK
Ritning öhh?
Hur ser en tydlig ritning ut? Jag har ingen koll så frågar er som tycker att detta är hur lätt som helst.
Tänkte att den ritning som jag söker så ska höjden vara ca 50cm och längden på rail 2-3meter.
Svara här eller i min gästbok.
kan bli en najs bonkmagnusericsson sa:2-3 meter är lite väl kort?I3ea sa:Använder en gammal tråd för min fråga.olof_d sa:en kinkad rail betyder att den är vinklad, tex. upp, plant, och ner igen.
Svetsare känner jag. OK
Ritning öhh?
Hur ser en tydlig ritning ut? Jag har ingen koll så frågar er som tycker att detta är hur lätt som helst.
Tänkte att den ritning som jag söker så ska höjden vara ca 50cm och längden på rail 2-3meter.
2 meter är sanslöst kort, då kommer man studsa på det typ och sen vara av.. ska man göra ett vettigt riktigt rail tycker jag minst 4 meter är standard.. mellan 4-6 meter brukar vara vanliga rails de har i parker!magnusericsson sa:2-3 meter är lite väl kort?I3ea sa:Använder en gammal tråd för min fråga.olof_d sa:en kinkad rail betyder att den är vinklad, tex. upp, plant, och ner igen.
Svetsare känner jag. OK
Ritning öhh?
Hahaha aa det verkar vara kort nu när du beskriver det så där. Ok får leta efter ett längre rör då eventuellt be svetsaren svetsa ihop några kortare. Bra att jag får reda på det redan nu så att jag slipper upptäcka alla fel när svetsningen redan är gjord. Därför frågar jag här.jeppenator sa:2 meter är sanslöst kort, då kommer man studsa på det typ och sen vara av.. ska man göra ett vettigt riktigt rail tycker jag minst 4 meter är standard.. mellan 4-6 meter brukar vara vanliga rails de har i parker!magnusericsson sa:2-3 meter är lite väl kort?I3ea sa:Använder en gammal tråd för min fråga.
Svetsare känner jag. OK
Ritning öhh?
Jo det förstås. Men ville faktiskt ha hjälp med ritningen. Typ av någon som redan har lyckats med liknande pysselaktiviteter.Lu-Crabber sa:du kan :O göra en ritning själv också :O så den ser :o exakt ut som du :o beskriver:o :O
Rainbow kallas det därför att railet har formen av just en rainbow " regnbåge " . Dvs att den är formad som en banan ungefär !I3ea sa:Finns ju olika typer av rails
kink: vet vad det är
rainbow: men detta varför kallas det så?
vanlig: typ rak
Och sen regnbågens färger.Fiddeponken sa:Rainbow kallas det därför att railet har formen av just en rainbow " regnbåge " . Dvs att den är formad som en banan ungefär !I3ea sa:Finns ju olika typer av rails
kink: vet vad det är
rainbow: men detta varför kallas det så?
vanlig: typ rak