Railsession I Kungsträdgården 1/9!

yaayooo!

hehe stora förhoppningar här ser man! det är inga nya rails/boxar. det är dom som stod i hammarby i vintras. eftersom vi nte hade mycket plats att röra oss på fick vi bara plats med 1 kinken och tjockisboxen. de långa railsen va för långa för lastbilen dessutom.

men de e väl kul ändå (:

kan man inte bära railsen? Jag kan ge en hjälpande hand i morgon fredag efter skolan.
Jag gör vad som helst för att kunna få den långa railen på plats!

hahahah ska du bära den från hammarby till kungsträdgården? tok.

sen får du betala 1000 kr per rail/dygn . myyyys

möh, jag älskar railsarna ju, jag vet hur dom ser ut, därför tycker jag att det är synd att det inte kan sättas på plats, därför vill jag hjälpa till.

äh jag e för trött för att tänka klart just nu, det är nog bäst att jag går å lägger mig och laddar inför lördagen... gonatt

HEEEEJ!!!

alla ni roliga dudes som hade tänkt å komma till kungsan imorgon tag med hjälm!! Det är nämligen HJÄLMTVÅNG!

ses imorron/ Freeskiers

jag har precis varit där o åkt :)
men asså det e onödigt att en massa tänker komma och fota, det enda som finns är den låga, korta, breda boxen som var i hammarby. inte så ballt på foto kanske. men lite småkul o köra ändå.
kinkboxen gick typ inte o köra på, den e metall hela liksom så den gled typ nada

aendrew sa:
men asså det e onödigt att en massa tänker komma och fota, det enda som finns är den låga, korta, breda boxen som var i hammarby. inte så ballt på foto kanske. men lite småkul o köra ändå.
kinkboxen gick typ inte o köra på, den e metall hela liksom så den gled typ nada
va där nyss oxå o håller med anden. nog inte så står stor ide för fotograferna. blev lite besviken när ja va där:(( men men det va rätt kul ändå..

porky sa:
aendrew sa:
va där nyss oxå o håller med anden. nog inte så står stor ide för fotograferna. blev lite besviken när ja va där:(( men men det va rätt kul ändå..
kan man inte bomba den me typ stearin då?

nja kommer nog inte gå.. ja gav den idén också men alla sa att det inte skulle gå o så.... men men vi får väl se vad som händer.

HJÄLMTVÅNG TA MED HJÄLM

Det var ju lagom mycket drag där.. inte.
och ha, snön såg väldigt blöt ut med tanke på att en kille blev helt dyngsur efter att ha ramlat. :)

tycker de va najs ändå;D synd dock att de bara va en box!
men skulle va grymt skojj om sånt här kunde hända nån mer gång innan den riktiga vintern kommer;D

Det var ju skitkul:) synd att det var så lite snö och bara en box.

Ifall någon har film eller foto på mig så får man skicka. Jag hade bruna byxor och en blå jacka/grå tröja.

Senast ändrad:
håller med, tycker eventet ägde trots den föga variationen av boxar. :D underbart med skidor i september!
säg vad ni hade på er så kanske ni kan få en fin bild av er själva.

Senast ändrad:
lite drygt med kö men man ska inte prata skit om skidåkning i september ;) hade grön jacka svarta byxor vit leedom hjälm

Senast ändrad:
soft.. de var ju nice :) kan dom som fota inte bara lägga upp bilder istället så folks ak säga vilka dom va ?

BTW ja hade svart tröja o svarta byxor o svarta skiodr i svart hjälm ;D o röda pjäxor !
ja är fet emo om ni undrar ;D

charpentier sa:
soft.. de var ju nice :) kan dom som fota inte bara lägga upp bilder istället så folks ak säga vilka dom va ?

BTW ja hade svart tröja o svarta byxor o svarta skiodr i svart hjälm ;D o röda pjäxor !
jo men orka ladda upp 200 bilder. ;)

Studsmatte sa:
charpentier sa:

jo men orka ladda upp 200 bilder. ;)
lätt ja skulle inte gjort de men npn annan idot kan väl göra de :)

Tillbaka
Topp