Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
SverigeTomten sa:möh, jag älskar railsarna ju, jag vet hur dom ser ut, därför tycker jag att det är synd att det inte kan sättas på plats, därför vill jag desperat hjälpa till.
ere sant??maddafakka sa:HEEEEJ!!!
alla ni roliga dudes som hade tänkt å komma till kungsan imorgon tag med hjälm!! Det är nämligen HJÄLMTVÅNG!
ses imorron/ Freeskiers
va där nyss oxå o håller med anden. nog inte så står stor ide för fotograferna. blev lite besviken när ja va däraendrew sa:jag har precis varit där o åkt
men asså det e onödigt att en massa tänker komma och fota, det enda som finns är den låga, korta, breda boxen som var i hammarby. inte så ballt på foto kanske. men lite småkul o köra ändå.
kinkboxen gick typ inte o köra på, den e metall hela liksom så den gled typ nada
kan man inte bomba den me typ stearin då?porky sa:va där nyss oxå o håller med anden. nog inte så står stor ide för fotograferna. blev lite besviken när ja va däraendrew sa:jag har precis varit där o åkt
men asså det e onödigt att en massa tänker komma och fota, det enda som finns är den låga, korta, breda boxen som var i hammarby. inte så ballt på foto kanske. men lite småkul o köra ändå.
kinkboxen gick typ inte o köra på, den e metall hela liksom så den gled typ nada( men men det va rätt kul ändå..
ojdå =Ppeerlan sa:kommer kanske och filmar vart nyligen misshandlad .. fitter
Vem gör inte de! hoppas du kommer!Petten sa:du är så jävla skön niklas jag älskar dig
jo men orka ladda upp 200 bilder.charpentier sa:soft.. de var ju nicekan dom som fota inte bara lägga upp bilder istället så folks ak säga vilka dom va ?
BTW ja hade svart tröja o svarta byxor o svarta skiodr i svart hjälm ;D o röda pjäxor !
ja är fet emo om ni undrar ;D
lätt ja skulle inte gjort de men npn annan idot kan väl göra deStudsmatte sa:jo men orka ladda upp 200 bilder.charpentier sa:soft.. de var ju nicekan dom som fota inte bara lägga upp bilder istället så folks ak säga vilka dom va ?
BTW ja hade svart tröja o svarta byxor o svarta skiodr i svart hjälm ;D o röda pjäxor !
ja är fet emo om ni undrar ;D![]()