Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Emil i bakgrunden ser så jäkla glad ut!Studsmatte sa:
Härligt med filmStudsmatte sa:https://www.freeride.se/video/railsession-i-kungstradgarden-1/
film everybody :D
Min polare drog dit och vann, det borde ha varit den tävlingen? kan ju inte ha varit två på samma dag.M4lin sa:Var det inte nån som drog vidare till skateboardtävlingen i rålisparken?
Vem vann, typ nån rikard va?paffare sa:Min polare drog dit och vann, det borde ha varit den tävlingen? kan ju inte ha varit två på samma dag.M4lin sa:Var det inte nån som drog vidare till skateboardtävlingen i rålisparken?
andrekoolio är inte helt korrekt i sitt uttalande. det var inte ett paket margarin, det var en dip från max. i smaken blue cheese. mkt tillfredsställande.Simon_Ahlen sa:jo de e klart de är en ära att gjort det:Paendrew sa:Huggybear drog ett paket margarin över ett helt övergångsställe. blev rätt fettSimon_Ahlen sa:var de någon som drog nått fett då?
jag är helt klart intresserad. men tycker ni ska skippa iden om att försöka fixa ett hopp och istället satsa på fler och större rails. ett långt rakt skulle vara grymt och gärna en smalare, längre box än sist. skulle va snas-niceFreeskiersihuddinge sa:Någon som skulle vara intresserad av ett liknande evenemang under höstlovet?
då med fler rails och ramper eventuellt ett hopp.
skriv gärna något i gästboken på www.freeskiers.se om ni har några sköna förslag och ideer.
Patric Grape Heter han.M4lin sa:Vem vann, typ nån rikard va?paffare sa:Min polare drog dit och vann, det borde ha varit den tävlingen? kan ju inte ha varit två på samma dag.M4lin sa:Var det inte nån som drog vidare till skateboardtävlingen i rålisparken?
men är det så jävla viktigt? leta på playahead iställetM4lin sa:det va nån rikard som vann 500 spänn iaf ^^
Ord.eEVEZ sa:men är det så jävla viktigt? leta på playahead iställetM4lin sa:det va nån rikard som vann 500 spänn iaf ^^
tystaVillberg sa:Ord.eEVEZ sa:men är det så jävla viktigt? leta på playahead iställetM4lin sa:det va nån rikard som vann 500 spänn iaf ^^
ehm.. jag har lockit hår och var där med en kompis typ? om det var jag, vad vill du mig? :SGEkroth sa:någon som vet vad tjejen med lite lockigt hår heter? Hon var där med en kompis. hon var lite brunett-aktig typ. need to know, typ!!!
plox
han vill ha dig.Jossee sa:ehm.. jag har lockit hår och var där med en kompis typ? om det var jag, vad vill du mig? :SGEkroth sa:någon som vet vad tjejen med lite lockigt hår heter? Hon var där med en kompis. hon var lite brunett-aktig typ. need to know, typ!!!
plox
nej palla evenemang på höstlovet. vore asdåligt. ta det veckan innan eller veckan efter istället. DET är bra grejer.aendrew sa:jag är helt klart intresserad. men tycker ni ska skippa iden om att försöka fixa ett hopp och istället satsa på fler och större rails. ett långt rakt skulle vara grymt och gärna en smalare, längre box än sist. skulle va snas-niceFreeskiersihuddinge sa:Någon som skulle vara intresserad av ett liknande evenemang under höstlovet?
skriv gärna något i gästboken på www.freeskiers.se om ni har några sköna förslag och ideer.
mm fan de kanske e många som e borta då o de vill vi ju inteHuggybear sa:nej palla evenemang på höstlovet. vore asdåligt. ta det veckan innan eller veckan efter istället. DET är bra grejer.aendrew sa:jag är helt klart intresserad. men tycker ni ska skippa iden om att försöka fixa ett hopp och istället satsa på fler och större rails. ett långt rakt skulle vara grymt och gärna en smalare, längre box än sist. skulle va snas-niceFreeskiersihuddinge sa:Någon som skulle vara intresserad av ett liknande evenemang under höstlovet?
precis! innan höstlovet!!klara-kluck sa:mm fan de kanske e många som e borta då o de vill vi ju inteHuggybear sa:nej palla evenemang på höstlovet. vore asdåligt. ta det veckan innan eller veckan efter istället. DET är bra grejer.aendrew sa:jag är helt klart intresserad. men tycker ni ska skippa iden om att försöka fixa ett hopp och istället satsa på fler och större rails. ett långt rakt skulle vara grymt och gärna en smalare, längre box än sist. skulle va snas-nice![]()
jaha, trevligt för honom.. då får han la börja prata med mig först om han ska lyckasHuggybear sa:han vill ha dig.Jossee sa:ehm.. jag har lockit hår och var där med en kompis typ? om det var jag, vad vill du mig? :SGEkroth sa:någon som vet vad tjejen med lite lockigt hår heter? Hon var där med en kompis. hon var lite brunett-aktig typ. need to know, typ!!!
plox
akta dig! muuahahaJossee sa:jaha, trevligt för honom.. då får han la börja prata med mig först om han ska lyckasHuggybear sa:han vill ha dig.Jossee sa:ehm.. jag har lockit hår och var där med en kompis typ? om det var jag, vad vill du mig? :S![]()
haha joo, snubben kanske tar och dödar mig genom dataskärmen eller nått :PeEVEZ sa:akta dig! muuahahaJossee sa:jaha, trevligt för honom.. då får han la börja prata med mig först om han ska lyckasHuggybear sa:han vill ha dig.![]()
när kommer del 2? lite onödigt annars med en del 1 om det inte kommer merLindhee sa:
ähh tyyst själv.paffare sa:tystaVillberg sa:Ord.eEVEZ sa:men är det så jävla viktigt? leta på playahead istället