Ramundberget !?

Ramundberget !?
Den är väldigt dålig tidigt på vintern men på vårkanten är den super. Enda dåliga är väl att parken är ganska flack så det är svårt att få bra fart in i hoppen ibland.

Senast ändrad:
Ramundberget !?
Nej hoppen är faktiskt ganska små. Dock är det första hoppet ganska stort och dom har en del fina rails.

Tänndalen har däremot ganska stora hopp, men om du prioriterar park högt så tycker jag att du ska åka till kläppen lr t-dalen i stället. De parkerna håller högre klass.

Ramundberget !?
MattiasSt sa:
Nej hoppen är faktiskt ganska små. Dock är det första hoppet ganska stort och dom har en del fina rails.

Tänndalen har däremot ganska stora hopp, men om du prioriterar park högt så tycker jag att du ska åka till kläppen lr t-dalen i stället. De parkerna håller högre klass.
när var du i tänndalen? för när jag var där hade dom 2 hopp som var "stora", ramundberget har ju lätt fetare park änn tänndalen

Ramundberget !?
ekdahl sa:
när var du i tänndalen? för när jag var där hade dom 2 hopp som var \"stora\", ramundberget har ju lätt fetare park änn tänndalen
Jag var där V.4 i vintras och då var Tänndalens park mkt bättre än Ramundbergets. Visst den är lite kortare med mindre hopp men hoppen var i alla fall mkt större där.

När var du i Ramundberget=)? I så fall måste du ha varit där senare på vintern.

Ramundberget !?
Till i år har man mark preparerat drömlandet i ramunberget så att man ska kunna öppna det ännu tidigare. Tor att de kommer att vara riktigt grymt i år. Ha de gott jibbers o håller er i parken så jag får ha pudret för mig själv :)
Kalle Kax

Tillbaka
Topp