Om det är snö i hela bilden öppna ca 2 steg. Ju mindre vitt ju
mindre ska du öppna. Är det bara snö i halva bilden och mörkare i
resten så öppna ca 1 steg.Om du har exponerings kompensation
som är instäld på +någonting, så kom i håg att ändra tillbaka den
när det inte är så mycket vitt i bilden. T.ex klippor och skog.