RBBA på svt...

dame

Medlem
RBBA på svt...
satt å kollade på programmet som var fattiga en halvtimme långt bara, det skulle ha varit mer åkning men det var grymt skönt ändå!!
men en sak störde jag mig på grovt!!! det var att dom hade stavat fel på Boyd Easley´s namn!! dom sa ealy och det stog så också förutom i slutet när man såg resultatlistan, då stog det rätt...

kanske lite fel å klaga när man äntligen får se lite skön skid & snowboard åkning i tv, men ändå!!

//K

RBBA på svt...
japp! dom kunde väl tagit med en tredje komentator som kan skidor!!
han sa ju det själv att han inte visste vad det hette som skidåkarna gjorde....

//K

RBBA på svt...
Nej som t.ex "no air" trodde det hette "zero spin" :) hehe
men vafan gött o få se lite iaf. fast fan han e pinsamt kass den där jefla pontus :) Tycker dom skulle anställa jacob wester som skid kommentator :) aja många smiles men det e för att jag drar till kläppen imorron o smeker deras funpakr den verkar fet i år!

Föresten har ni sett att dom har skrivit fel på Henkes namn i Happy Dayz det e fan riktigt pinsamt.

Ha det
ps. fan va jon äger o även windstedt

RBBA på svt...
Men såg ni inte när dom skull einterjuva Jon under tävlingen då? Det var ju helt kass, dom fick ju total nobben av han... hahaha

Vi får helt enkelt hoppas på att dom avancerar lite där. Håller faktiskt med om att Jacob Wester kan va kommentator.

/Jocke

RBBA på svt...
Nja.. Jag tycker inte att programmet var så bra, kan ha något med att jag inte tycker att tävlingen i sig var så bra. Men nog om det..
Vadå heter inte "zero spinn" zero spinn på skidor utan "no air"?

RBBA på svt...
det var lite kort. ska dom ha repotage om vissa åkare så måste dom ändra tiden till 1 timme.. sen vore det ju bra om dom satte in en skidkomentator också.. eller varför inte en som kan båda.

Tillbaka
Topp