red mt -08 söker folk att hyra stuga med

red mt -08 söker folk att hyra stuga med
hej!
jag har planerat att dra till red mt i vinter. jag söker folk att dela stuga/lägenhet med. är de någon mer som funderar på red mt?

om ni är intresserad, hör av er till jonasklaesson607@hotmail.com, jag har inte riktigt kläm på freeride ännu

mvh jonas
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp