redigerings program

Asoderqvist

Ny medlem
redigerings program
hej! jag letar ett bra redigerings program som har mycket shysst och inte allt för svårt

Serriösa svar!

/ adde

Senast ändrad:
redigerings program
Sony vegas 6.0...Finns rätt så avancerade grejer att göra och det är ett lätt program.

redigerings program
dom lurar dig med moviemaker:D snälla använd inte moviemaker för då kommer vi få stå ut med sånna B filmer.

Fixa Vegas, det är mycket bra och ganska simpelt, annars kan du ta ett ännu lättare! t.ex pinnacle 10 som är bra och väldigt nybörjar vänligt, men vill du ha svårare och lite kraftfullare än vegas ta premier pro

Senast ändrad:
redigerings program
sony vegas - ganska lättanvänt och det finns många effekter

edit studio 2.0 - också ganska lättanvänt med många effekter, men rekomdenderar vegas

adobe premiere 2.0 - kan man mkt och så, så är det här helt klart det bästa men ganska svåranvänt

redigerings program
köp final cut, för bra,

tror de ligger på 15 K eller nått.. inte så farligt om du vil göra bra film o har snälla föräldrar..

redigerings program
Jag laddar ner SONY vegas pro 8.0 nu det var gratis, jag har inte kört med SONY vega någonting förut så jag får se hur det går, kanske måste byta om det blir för krångligt. Men jag har ej hört någonting om SONY vegas pro, är det ett krångligt eller lätt program? (det kan vara något stavfel xD)

redigerings program
skaffa nya Sony Vegas PRO 9.0! det är sjukt cleant och det är faktiskt inte svårt alls! kolla några tutorials på YouTube så fattar du allt typ :P

redigerings program
JiBL sa:
och som ni kanske inte visste så gjorde dom alla Matrix filmerna i Vegas PRO 8.0 :)
Fast dom gjorde nog inte allt i vegas...
Och jag har svårt att tro att första matrix filmen gjordes i vegas pre 8.0 då filmen kom ut låååångt innan version 8.0 av vegas.
Första gången jag använde vegas var senaste versionen 4.0 och det var långt efter att jag sett matrix för första gången.

peace

Senast ändrad:

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp