Redigerings program?

Redigerings program?
Vegas är ju populärt. Adobe Premiere har jag, dock såg jag nånstans att upplösningen inte ska bli lika bra i adobe.. Sen om du är nybörjare är det allra bäst att starta med Movie Maker som finns från början i windows. Har du en grund i Moviemaker kommer du att förstå dom mer avancerade programmen lättare sedan!

Redigerings program?
har sett typ 10 andra trådar om det här med större diskutioner...själv har jag pinnacle studio 12 ultimate+ eller va det nu heter:S:D

Redigerings program?
Vegas tycker jag är riktigt bra, ganska lätt att jobba i och finns många funktioner.
Dock så tycker jag som sagt att du ska börja i movie maker så du får en grund.

Redigerings program?
Carl-Jan sa:
superunknown sa:
Windows movie maker super pro 2009
Inte för att vara en h8er, men det programmet är faktiskt inge vidare bra! No offence :) Hade det bra. KRAM! :D
Kanske för att det inte finns så det är ju grymt bra om du vet att det inte är bra hahaha... Men snälla skaparen av tråden sök i forumet finns typ 200trådar om just detta redan...

Redigerings program?
FilleJ_MonkeyProductions sa:
Carl-Jan sa:
superunknown sa:
Windows movie maker super pro 2009
Inte för att vara en h8er, men det programmet är faktiskt inge vidare bra! No offence :) Hade det bra. KRAM! :D
Kanske för att det inte finns så det är ju grymt bra om du vet att det inte är bra hahaha... Men snälla skaparen av tråden sök i forumet finns typ 200trådar om just detta redan...
haha :P

Redigerings program?
Men för mac då? Liksom det finns ju typ imovie men liksom det är ju inte så jätte bra ?

Någon som vet ngt ? :D

Redigerings program?
Har Själv Adobe Premiere elements 7.0 väldligt lätt och grymt! bra kvalite, alla fetaste effekterna! go for it!

Redigerings program?
Adobe Premiere är det som gälle, ihop med Adobe AE så kan du göra allt :) Lika bra att lära sig från början...

Windows movie maker är gjort för morfar 65+ liksom...

Tillbaka
Topp