Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte för att vara en h8er, men det programmet är faktiskt inge vidare bra! No offencesuperunknown sa:Windows movie maker super pro 2009
Inte så dyrt o köpa har jag hört!waaat_prod sa:vart kan man ladda ner det ifrån?RasmusFagerlund sa:vegas 8.0 är det grymasat eredigerings programmet tycker jag och det är ganks alätt att göra det där också
nje bara typ 7-8 000 :D iaf för 9.0 tror jagavillberg sa:Inte så dyrt o köpa har jag hört!waaat_prod sa:vart kan man ladda ner det ifrån?RasmusFagerlund sa:vegas 8.0 är det grymasat eredigerings programmet tycker jag och det är ganks alätt att göra det där också
Kanske för att det inte finns så det är ju grymt bra om du vet att det inte är bra hahaha... Men snälla skaparen av tråden sök i forumet finns typ 200trådar om just detta redan...Carl-Jan sa:Inte för att vara en h8er, men det programmet är faktiskt inge vidare bra! No offencesuperunknown sa:Windows movie maker super pro 2009Hade det bra. KRAM! :D
haha :PFilleJ_MonkeyProductions sa:Kanske för att det inte finns så det är ju grymt bra om du vet att det inte är bra hahaha... Men snälla skaparen av tråden sök i forumet finns typ 200trådar om just detta redan...Carl-Jan sa:Inte för att vara en h8er, men det programmet är faktiskt inge vidare bra! No offencesuperunknown sa:Windows movie maker super pro 2009Hade det bra. KRAM! :D
word.superunknown sa:Windows movie maker super pro 2009
Typ alla redigeringsprogram förutom Movie maker finns även för mac.Jookk sa:Men för mac då? Liksom det finns ju typ imovie men liksom det är ju inte så jätte bra ?
Någon som vet ngt ? :D
jag är 11 ja gillar movie maker!Wowih sa:Adobe Premiere är det som gälle, ihop med Adobe AE så kan du göra alltLika bra att lära sig från början...
Windows movie maker är gjort för morfar 65+ liksom...