viktorpaunia
Ny medlem
Redigerings program.
Tja! Vad kan ni rekomendera för redigerings program ? Jag har pinnacle... är det bra eller ska jag skaffa annat redigerings program ?
Senast ändrad:
Är premiere gratis? för när jag gick in på deras hemsida fanns det full version(kostar) och test version(gratis).F-T sa:går mycket smidigare att redigera i premiere än i vegas och renderings resultatet tycker jag alltid känns bättre.
Går det att ladda ner test versionen flera gånger? om man tar flera olika e-mail:s tex?F-T sa:Test verisionen är precis som riktig men den funkar bara i en månad. Resten kan jag inte svara på för det blir mot forumreglerna. kolla tutorials på Youtube för att få svar på sista frågan
Går det att ladda ner test versionen flera gånger? om man tar flera olika e-mail:s tex?F-T sa:Test verisionen är precis som riktig men den funkar bara i en månad. Resten kan jag inte svara på för det blir mot forumreglerna. kolla tutorials på Youtube för att få svar på sista frågan
CS5 går bara att köra med x64 OS också.puuber sa:I skolan (jag går media) så sitter vi med final cut å avid fast de e ju på mac sen finns de typ nått med adobe cs5 ngt film grejs också men de kostar 25000 så lite väl ovärt![]()