Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
själv så tycker jag att vegas 10 är så. typ kompliserat, fattar inge mycket med det men man vänjer ju sejJ4y1Films sa:Om du ska ha vegas så skaffa Vegas 10.. Annars har du ju pinnacle, vet inte om det är 14 som är nyaste men .. Adobe premiere cs5 som sagt..! Om du har mac så är det ju final cut som gäller.
vad gör vegas 10 mer komplicerat än 9? Lite 3d-stuff men annars är ju allt i princip lika.jesper_johansson sa:själv så tycker jag att vegas 10 är så. typ kompliserat, fattar inge mycket med det men man vänjer ju sejJ4y1Films sa:Om du ska ha vegas så skaffa Vegas 10.. Annars har du ju pinnacle, vet inte om det är 14 som är nyaste men .. Adobe premiere cs5 som sagt..! Om du har mac så är det ju final cut som gäller.
högerklick på ljudspåret>switches>mute eller muta hela spåret genom att klicka på den blåa "stopskylten" i vänstermenynjesper_johansson sa:nu har jag vegas 9, och när man lägger till klipp, hur gör man då för att ta bort ljudet på klippen?