Kostar en del :PShahn sa:Premiere pro?
Senast idag skaffade jag det gratis var bara att googla på adobe premiere proShahn sa:Premiere pro?
Mm... Men så va ju det en trial eller lite bryta mot forumreglernaviset :PLudvigKleman sa:Senast idag skaffade jag det gratis var bara att googla på adobe premiere proShahn sa:Premiere pro?