ollewestlund
Medlem
Reggae affär i Sthlm?
Tja, är det någon som kan tipsa om nån kul reggae affär i Sthlm? Som säljer typ mössor, tröjor och sånna saker 
T-shirts,bandanas,pikés,spännen åt skärp.Gaass sa:speedway har inte mkt reggae alls ju!!
Gatan heter Gamla Brogatan:PCrashX sa:Skank är kanske lite reggae street stil?
Ligger på Gamla Nybrogatan (tror jag det heter) där dom andra "action-sport" klädsaffärerna ligger.
http://www.skank.com
Combinationyahman sa:ligger en vid hötorget mellan kungshallarna och adidas som jag alltid glömmer vad den heter. tror den heter nått i stil med confontation eller nått. sen ligger ju urban st. på svea vägen precis brevid.
så var det..NiclasK sa:Combinationyahman sa:ligger en vid hötorget mellan kungshallarna och adidas som jag alltid glömmer vad den heter. tror den heter nått i stil med confontation eller nått. sen ligger ju urban st. på svea vägen precis brevid.
hahaha, bra att du kan massa såna saker, verkligen. men nu ville snubben veta affärer i _STOCKHOLM_ och inte massa kuriosa kring rastafari. samt att tråden är ett år gammal gör detta mkt roligt.chompan sa:Skank har massa reggar kläder eftersom deras märke är ett "reggae märke" det är från reggar kulturen därför förklarar det lejonet i Skank märket ;P Judah Lejon från Zion you knowsen har punktshop typ bob marley tröjor och lite sånt. Men rastakläder går att beställa, dom är ju gjorde av naturmaterial bara typ bomull,hampa osv :P
PEACE OUT AND GIVE PRAISE RASTAFARI !
top streetwear har ju rätt mkt rasta grejjer i källaren, för de e det jag tror du menar med reagge?!true sa:Tja, är det någon som kan tipsa om nån kul reggae affär i Sthlm? Som säljer typ mössor, tröjor och sånna saker![]()