reklamen under bilderna

• Trådstartare Trådstartare ptrl
  • Start datum Start datum
P

ptrl

Guest
reklamen under bilderna
Tycker inte ni att det är störande med reklamplatsen som finns precis under varje bild i fotoalbumet? Jag tycker att färre kommentarer droppas nu på de utvalda bilderna än förrut när reklamen inte var där. (För närvande har cross köpt en reklamplats där)

jag uppfattar det som allmänt störande och tycker att den skall tas bort.

tjap

Senast ändrad:
reklamen under bilderna
mhm, den är störd. men, freeride.se måste väl leva vidare och om de sponsrar me pengar så kan de väl få ha den där.

reklamen under bilderna
effeh sa:
mhm, den är störd. men, freeride.se måste väl leva vidare och om de sponsrar me pengar så kan de väl få ha den där.
jag tycker att de ska hållas på sidorna, och inte mitt i hela alltet.

reklamen under bilderna
Shit liksom, hur jobbigt är det att scrolla ner en liten bit extra? Dom får antagligen mer pengar för att ha annonsen "mitt i alltet". Hur ska Johan annars få sin lön?

reklamen under bilderna
Visst måste FR få in pengar nånstans men jag tycker det är galet mycket annonser. Jag röstar för färre men dyrare annonser. Borde inte FR kunna ta mer betalt för annonsplatserna om vi användare en gång om dagen klickade på typ 5 annonser? Då får dom ju fler klick och borde värderas högre. Och det tar ju bara 5 sekunder att klicka upp 5 länkar och sen stänga förnstret. Eller är jag ute och cyklar nu?

reklamen under bilderna
Oftast vill företagen att man ska köpa någonting för att freeride ska få pengar, tex om man köper en cross jacka via annonsen så får freeride X kronor

reklamen under bilderna
pritect sa:
Oftast vill företagen att man ska köpa någonting för att freeride ska få pengar, tex om man köper en cross jacka via annonsen så får freeride X kronor
Är du säker på det? Jag trodde annonsörerna betalar enbart per antal klick.

reklamen under bilderna
Deespin sa:
Shit liksom, hur jobbigt är det att scrolla ner en liten bit extra? Dom får antagligen mer pengar för att ha annonsen "mitt i alltet". Hur ska Johan annars få sin lön?
visst ska dom ha annonser med inte mitt i smeten, tycker enbart att det stör och jag upplever som sagt att det droppas färre kommentarer på fotona vilket är synd...

reklamen under bilderna
Reklamen måste finnas på Freeride om sidan ska vara kvar och fortsätta utvecklas med nya funktioner och artiklar.

Nu har jag flyttat annonsen som låg precis under bilden, så den ligger till höger om själva kommentarsrutan med kommentarer. Hoppas ni gillar det bättre. Exempel: https://www.freeride.se/photo/view.php?id=57105

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp