Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har något liknande på min persimmon lins. Så fort jag kommer ut blir det imma "imellan de 2 glasen" som inte går bort, sen direkt när jag går in i värmen så försvinner det.Teddo sa:Så fort det blev kallt och det hade kommit imma i dem så blev det som en matt hinna som aldrig gick att få bort.
Sjukt jävla dåligt i så fall.SverigeTomten sa:Konstigt, har aldrig varit med om att det blir en hinna mellan de två glasen.
Jag är så nöjd med mina Halcyon så! men det ser ut som att Oakley är inte lika bra som jag trodde, jag känner en som har samma problem med den där hinnan mellan glasen.
Dålig ventilation emellan kanske?
Inget som skulle täcka garantin tror jag...
gråter du när du åker eller?Twentyten sa:Har typ samma problem som vissa beskriver, jag har typ fått ett matt lager på innerlinsen efter att ha putsat den sen den blev immig, sjukt känsliga linser... skulle inte tro att nån garanti täcker..
sen som nån sa de är fan omöjligt att få bort fläckar från tårar i de oakleys linser!
Du ska inte behöva putsa insidan! De har en behandling som iiiiinte mår bra av det.Twentyten sa:Har typ samma problem som vissa beskriver, jag har typ fått ett matt lager på innerlinsen efter att ha putsat den sen den blev immig, sjukt känsliga linser... skulle inte tro att nån garanti täcker..
sen som nån sa de är fan omöjligt att få bort fläckar från tårar i de oakleys linser!
Jag har klarat mig i fyra säsonger med samma lins på ett par oakleys. Har iof växlat med andra par.Molnet sa:Det är ju fan oundvikligt att inte putsa insidan. Förövrigt står det inget om denna anti-imm behandling i bruksanvisningen till mina electric, där står bara "tvätta glasen med ljummet vatten och milt tvättmedel någon gång då och då" ungerfär. Vad ska man göra om man ramlar i puder och får hela insidan full i snö? inte sätter man på fom utan att ta ut snön och torka ur dom i alla fall.
Yeah i know men de är ju svårt att låta bli när den är lortig eller hur tar du dig till som aldrig putsar insidan??..oscarius sa:Du ska inte behöva putsa insidan! De har en behandling som iiiiinte mår bra av det.Twentyten sa:Har typ samma problem som vissa beskriver, jag har typ fått ett matt lager på innerlinsen efter att ha putsat den sen den blev immig, sjukt känsliga linser... skulle inte tro att nån garanti täcker..
Smuts har aldrig varit något problem för mig. Snö eller fruset kondens (svett) är väl i mitt fall..Twentyten sa:Yeah i know men de är ju svårt att låta bli när den är lortig eller hur tar du dig till som aldrig putsar insidan??..oscarius sa:Du ska inte behöva putsa insidan! De har en behandling som iiiiinte mår bra av det.Twentyten sa:Har typ samma problem som vissa beskriver, jag har typ fått ett matt lager på innerlinsen efter att ha putsat den sen den blev immig, sjukt känsliga linser... skulle inte tro att nån garanti täcker..