Rekryteringsdagar i Åre 22-23 och 24-25 september

niklasgbg

Ny medlem
Jag tycker det var ett mycket bra sätt av Skistar att ha intervjuerna uppe i Åre. Mycket bra upplägg med femkamp och intressanta föreläsningar. Det var trevligt att träffa så mycket nya människor, både Skistars personal och jobbsökande. Tack alla för två trevliga dagar från Niklas

Vad tycker ni om rekryteringsdagarna?

Mkt intressant urval av människor minst sagt... Samma upplägg som -07, EXAKT samma föredrag av Bobbo som -07. En liten uppdatering skulle inte skada även om konceptet är bra.

Fick reda på att jag får jobbet som stugvärd nu:D. Fan vad skoj det ska bli att komma upp till Åre.

+el får du tänka också.

och dela rum låter jobbigt. dock sjukt jävla boende.

(är inte intresserad själv utan ville bara klaga lite)

Senast ändrad:
Sant att el tillkommer, tror dock att det inte blir mycket extra om man är fyra som delar på det. Jag har inget i mot att dela rum så länge det är en skön prick man delar med. Lägenheten var ju 80 m² så plats finns det gott om:)

Fick också jobbet! Ska bli jättekul att komma upp till Åre, nu gäller det bara att leta bostad.
Tobias heter jag föresten, ska jobba som vaktmästare på Åre Björnen.

Jag kommer hålla till i björnen. Jag var placerad i Duved först men vart omplacerad.
Ja Niklas, Det va ett kungligt boende men jag tror det blir för dyrt.

Senast ändrad:
niklasgbg sa:
Stort grattis till er med:). Ja kommer att jobba i Duved linus. Vart ska du jobba?
Hur ser det ut med boende för er? Jag hitta ett bra boende i Åre By ( http://www.blocket.se/jamtland/Topp_centralt_boende_i_Are_35748695.htm?ca=3&w=1 ) Om man är fyra sköna människor blir det 4000kr var vilket jag tycker är helt okej. Hör av er om ni är sugna på att dela något boende:)
Se bara till att ha ett vattentätt kontrakt med den damen, hon är något korrupt
Häktad

Och lite annat smått och gott, ingen populär kvinna i den här byn.
Ekobrott
Betalar inte ut löner

Hon är nu frisläppt från häktet men misstankarna kvarstår.
Säkert lugnt men var försiktiga

Välkommen till byn, skita inte ned och använd kondom.

Senast ändrad:
Jag var också där under rekryteringen! Riktigt gött och träffade många nya vänner. Jag kommer jobba i Duved som liftvärd i vinter.:):)

Tillbaka
Topp