Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Aha, ok, ursäkta då. Det lät precis som ett "Jag vill bara tala om att vi finns och starta en diskussion genom en allmängiltig fråga"-inlägg. Något som jag iofs tycker är ok, eftersom man ofta får info om kommande prylar den vägen. Om än ej denna gång.Hoogey sa:Nix, ingen koppling till företaget. Hittade dem på Naturkompaniet i Östersund. De hade precis fått in dem och inte provkört. Enda hemsidan jag hittar är någon friåkare som nämnder dem (Oskar Svensson).
Haha ... då är jag uppenbart inte helt snett ute med min länk!Hoogey sa:Nix, ingen koppling till företaget. Hittade dem på Naturkompaniet i Östersund. De hade precis fått in dem och inte provkört. Enda hemsidan jag hittar är någon friåkare som nämnder dem (Oskar Svensson).
du reggade dig för 2 dagar sedan för att skriva det där?Wolfnoodle sa:http://www.beli.se/?cat_id=392&head_id=&page=2 Om man scrollar ner lite kan man få en kort beskrivning samt bild, på höger sidan 3-4 fjärde raden
På andra sidan * alltså klicka på next
Nu känner jag att jag måste fråga. Vad är det för konstigt med att regga sig på ett forum för alpinsport för att fråga om egenskaper hos ett par skidor? :SPNyberg sa:du reggade dig för 2 dagar sedan för att skriva det där?
Ehm ja, jag reggade mig på ett forum för att svara på andras poster och fråga om andra saker jag inte vet. Och hur detta kan bli OnT har jag väldigt svårt att förstå. Själv då ? Reggade du dig på det här forumet för att fråga random personer om varför dom svarar på andras poster?PNyberg sa:du reggade dig för 2 dagar sedan för att skriva det där?Wolfnoodle sa:http://www.beli.se/?cat_id=392&head_id=&page=2 Om man scrollar ner lite kan man få en kort beskrivning samt bild, på höger sidan 3-4 fjärde raden
Det har vart ett återkommande "fenomen" att folk reggar sig och har ett agenda...sprida sitt namn till allt och alla på forumet. "ja den skidan vet jag att du kan köpa på den och den sidan" och så fortsätter de i varje tråd.... vi har tröttnat....Wolfnoodle sa:Ehm ja, jag reggade mig på ett forum för att svara på andras poster och fråga om andra saker jag inte vet. Och hur detta kan bli OnT har jag väldigt svårt att förstå. Själv då ? Reggade du dig på det här forumet för att fråga random personer om varför dom svarar på andras poster?PNyberg sa:du reggade dig för 2 dagar sedan för att skriva det där?Wolfnoodle sa:http://www.beli.se/?cat_id=392&head_id=&page=2 Om man scrollar ner lite kan man få en kort beskrivning samt bild, på höger sidan 3-4 fjärde raden
Reklamplats ? Det var inte jag som startade tråden (och det är inte jag som har den webshopen heller om det är de du tror). Och om någon annan hade vart intresserad av en faktisk bild och ett mer exakt pris så kan de väl vara bra för dom o få det eller ?PNyberg sa:Det har vart ett återkommande "fenomen" att folk reggar sig och har ett agenda...sprida sitt namn till allt och alla på forumet. "ja den skidan vet jag att du kan köpa på den och den sidan" och så fortsätter de i varje tråd.... vi har tröttnat....Wolfnoodle sa:Ehm ja, jag reggade mig på ett forum för att svara på andras poster och fråga om andra saker jag inte vet. Och hur detta kan bli OnT har jag väldigt svårt att förstå. Själv då ? Reggade du dig på det här forumet för att fråga random personer om varför dom svarar på andras poster?PNyberg sa:du reggade dig för 2 dagar sedan för att skriva det där?
alla som gör det blir förr eller senare bannade..eller så få de göra som de andra.. KÖPA sig reklamplats.
PEAS!
Jag skrev inte detta som direkt kritik till dig. Jag bara förklarade hur det har sett ut väldigt ofta.Wolfnoodle sa:Reklamplats ? Det var inte jag som startade tråden (och det är inte jag som har den webshopen heller om det är de du tror). Och om någon annan hade vart intresserad av en faktisk bild och ett mer exakt pris så kan de väl vara bra för dom o få det eller ?PNyberg sa:Det har vart ett återkommande "fenomen" att folk reggar sig och har ett agenda...sprida sitt namn till allt och alla på forumet. "ja den skidan vet jag att du kan köpa på den och den sidan" och så fortsätter de i varje tråd.... vi har tröttnat....Wolfnoodle sa:Ehm ja, jag reggade mig på ett forum för att svara på andras poster och fråga om andra saker jag inte vet. Och hur detta kan bli OnT har jag väldigt svårt att förstå. Själv då ? Reggade du dig på det här forumet för att fråga random personer om varför dom svarar på andras poster?
alla som gör det blir förr eller senare bannade..eller så få de göra som de andra.. KÖPA sig reklamplats.
PEAS!
Inget konstigt att göra det. Men det var ju itne det han gjorde. Han länkade till en sida och ja...vad ska jag säga. Det har vart mkt smygreklam i det senaste, som du säkert vet.Vattendroppe sa:Nu känner jag att jag måste fråga. Vad är det för konstigt med att regga sig på ett forum för alpinsport för att fråga om egenskaper hos ett par skidor? :SPNyberg sa:du reggade dig för 2 dagar sedan för att skriva det där?
Personligen upplever jag dock att griniga och överkritiska inlägg är ett betydligt mycket större problem i freerides forum än smygreklam, men det kanske bara är jagPNyberg sa:Inget konstigt att göra det. Men det var ju itne det han gjorde. Han länkade till en sida och ja...vad ska jag säga. Det har vart mkt smygreklam i det senaste, som du säkert vet.
Kan vara du...I like 'em :DVattendroppe sa:Personligen upplever jag dock att griniga och överkritiska inlägg är ett betydligt mycket större problem i freerides forum än smygreklam, men det kanske bara är jagPNyberg sa:Inget konstigt att göra det. Men det var ju itne det han gjorde. Han länkade till en sida och ja...vad ska jag säga. Det har vart mkt smygreklam i det senaste, som du säkert vet.![]()
rätt ska vara rätt!Hasse_Lindborg sa:Fast den listan är inte riktig. Ta bort Elan fram till 1 jan. Neosun har Elan till dess. Och sedan plockar vi bort Dalbello och Blizzard efter 1 jan och lägger till Elan.
Konstigt då jag fick skidor idag från Neosun och blev hänvisade till Neosun från Wänerstedt då vi gör mycket affär med Wänerstedt. Men vad vet jag...ALPINBUTIK sa:De har tagit över Elan redan
Inte officiellt men i praktiken
Jag skrev ju till och med hemside adresen till han som förmodligen har åkt mest på dessa på denna sidan..Hoogey sa:och där svävade tråden ut i en helt annan diskussion. Min fråga kvarstår: Någon som provkört någon av Radicals skidor och kan dela med sig av erfarenheter???