Resa + boende till St.Anton

GClaesson

Ny medlem
Resa + boende till St.Anton
Hej!
Vi är några grabbar som tänkte bila ner till St.Anton v.8.
Vilka är kostnaderna som kommer på vägen? T ex vägtullar, färjor etc.
Nån som vet var man kan bo?
Vad tror ni uppskattningsvis att det kommer kosta?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp