Resa Hersonissos (krök)

bridgerider666

Ny medlem
Resa Hersonissos (krök)
Halloj ärade medlemmar!
Jag skulle ännu en gång behöva er hjälp då de flesta av er är världsvana.
Det är så att jag och 3 av mina närmaste vänner drar till Kreta nu i mitten av juni, rättare sagt så drar vi till partystaden Hersonissos. Jag vet att detta inte har något med skidor och göra men jag vet att många här på fr brukar göra sådana här resor och till och med kanske varit i Hersonissos.
Min fråga till er är om ni vet några schyssta barer/nattklubbar i staden. Jag vet att det går och googla så jag behöver inte sådana svar utan jag vill veta ställen som NI verkligen gillar/gillade när ni var där nere. Alla svar uppskattas, kanske om det finns några roliga aktiviteter som ni kan tipsa om.
Som sagt, alla svar uppskattas!

Mvh

Resa Hersonissos (krök)
Helt fel ö ni har sökt er till om ni vill kröka järnet.
Om man ser till ungdomssupande och tragiskt supande en hel vecka så är Kos en mycket bättre ö.
Annars kanske ni skulle sökt er till Alanya, Ayia Napa eller St Tropez.
Om jag hade varit som er så hade jag tagit en vecka som består av chillande på stranden, några öl till lunchen och bara ha det förbannat gött..
De flesta städerna har ju en bargata, så är förmodligen fallet i Hersonissos också.
Jag har för erfarenhet (de gångerna jag har varit på Kreta) att där är väldigt lite svenskar, så hoppas att ni har gått på era engelskalektioner.
Hoppas det löser sig och förresten, gör så att du googla om det då det brukar finnas en massa bra forum om just partyresor och liknande.

Mvh Magnus

Resa Hersonissos (krök)
vid chania-kusten på kreta kan du kröka på rejält om du vill. charmen med att hänga på kreta är att det är inte bara festande, det finns en hel del att se på ön också som t.ex. stranden på det västra hörnet av kreta, kommer tyvärr inte ihåg namnet på den, samt en ravin som är helt fantastisk på den syd-sydvästra kusten av kreta. kombinera det med mycket ouzo de andra dagarna och sköna pubbar så är det win, tyvärr tror jag inte det är världens bästa ställe för housemusic och fistpumping ärligt talat, såvitt jag minns det.

ha en bra resa ni unga pojkar.

Resa Hersonissos (krök)
magnusericsson sa:
Helt fel ö ni har sökt er till om ni vill kröka järnet.
Om man ser till ungdomssupande och tragiskt supande en hel vecka så är Kos en mycket bättre ö.
Annars kanske ni skulle sökt er till Alanya, Ayia Napa eller St Tropez.
Om jag hade varit som er så hade jag tagit en vecka som består av chillande på stranden, några öl till lunchen och bara ha det förbannat gött..
De flesta städerna har ju en bargata, så är förmodligen fallet i Hersonissos också.
Jag har för erfarenhet (de gångerna jag har varit på Kreta) att där är väldigt lite svenskar, så hoppas att ni har gått på era engelskalektioner.
Hoppas det löser sig och förresten, gör så att du googla om det då det brukar finnas en massa bra forum om just partyresor och liknande.

Mvh Magnus
Det verkar faktiskt luta lite åt att chilla vid tillfället, men orsaken till att jag frågade här på fr är att vi alla i gänget har likadana intressen som de flesta här och om det fanns något på ön som passade lite smågalna pågar! ;)

Resa Hersonissos (krök)
assr sa:
vid chania-kusten på kreta kan du kröka på rejält om du vill. charmen med att hänga på kreta är att det är inte bara festande, det finns en hel del att se på ön också som t.ex. stranden på det västra hörnet av kreta, kommer tyvärr inte ihåg namnet på den, samt en ravin som är helt fantastisk på den syd-sydvästra kusten av kreta. kombinera det med mycket ouzo de andra dagarna och sköna pubbar så är det win, tyvärr tror jag inte det är världens bästa ställe för housemusic och fistpumping ärligt talat, såvitt jag minns det.

ha en bra resa ni unga pojkar.
Det låter som du har koll på Kreta! Men vi får som sagt se när vi väl kommer ner. :)

Ps. Man behöver ingen housemusic för att behöva fistpumpa, det är bara ta från huvudet! ;)

Tillbaka
Topp