Resekompis Alperna!

• Trådstartare Trådstartare ricco
  • Start datum Start datum
R

ricco

Guest
Resekompis Alperna!
Tänkte förmodligen dra ner till Alperna i vinter. Eftersom mina kompisar ej åker skidor så tänkte jag åka ner på egen hand, tänkte höra om flera har samma planer? Vore ju kul om man i så fall kan planera in något tillsammans. Orter jag vill till är St.Anton eller Verbier. Bil har jag, så vi delar på soppan ner helt enkelt hade jag tänkt. Tänkte söka efter jobb men hittar jag inget så åker jag ändå och lever på pengar jag har sparat ihop.

Är 22 år och bor i Stockholm!

Resekompis Alperna!
Tjena!

Jag sitter i samma båt. Hade varit oerhört skojj att göra en säsong i alperna. Mina polare har antingen säsongat eller så är de inte intresserade.
Är du sugen på att bara åka ner med någon eller även dela boende? Låter det intressant så kan vi ju höras vidare, dra ett mail eller pm till mig om vem du är osv så skickar jag över ett till dig:)
Ericsson.john@telia.com

20 år från sthlm

Resekompis Alperna!
riklan sa:
Tänkte förmodligen dra ner till Alperna i vinter. Eftersom mina kompisar ej åker skidor så tänkte jag åka ner på egen hand, tänkte höra om flera har samma planer? Vore ju kul om man i så fall kan planera in något tillsammans. Orter jag vill till är St.Anton eller Verbier. Bil har jag, så vi delar på soppan ner helt enkelt hade jag tänkt. Tänkte söka efter jobb men hittar jag inget så åker jag ändå och lever på pengar jag har sparat ihop.

Är 22 år och bor i Stockholm!
Då sitter vi tre i samma jolle och ror misstänker jag! Mina vänner delar inte samma intresse inom skidor som jag gör, så alla de har bangat. SÅ jag vänder mig till er, kära freeride användare!
Jag är villig att åka ned och dela boende om ni hittar någonting såklart! Så ni kan ju höra av mig till mig också om ni är intresserade, både du Riklan och Jericsson =)

21 år från Sthlm

https://www.facebook.com/kai.kahlin?ref=tn_tnmn
Kai.kahlin@live.se

Resekompis Alperna!
Tja!
Jag sitter väl inte i en riktigt lika lång båt som ni, utan letar efter några sköna lirare att hänga med i 1,5 månad och ett tak över huvudet!
22 år snickare från jönköping!
supertacksam för svar!
Peace

Resekompis Alperna!
Halloj grabbar! Här båtar vi för fullt hör jag! Söker också lite sällskap i vinter, delad glädje är dubbel glädje. Jag är mest inne på en st. Anton av alternativen ovan men jag är öppen för förslag... Jag är 21 år och kommer ifrån Skåne, så det är bara att hämta upp mig på vägen ner! Min tanke är att finna ett jobb när jag kommer ner för att lösa det hela ekonomiskt. Finns det intresse av skånskt sällskap i vinter så är det bara att höra av sig! PM eller på marlen.tajti@home.se :) Simma lugnt!

Resekompis Alperna!
Hej!
Jag har en lite annan plan än vad ni kanske har, men jag söker också trevligt sällskap att dela hyran och härliga åkdagar med.
Jag tänkte åka ner (från Uppsala) i mitten/slutet av Januari då min anställning är slut. Har tittat mest på Italien och Frankrike, närmare bestämt Via Laette (sauze d'oulx, sestriere) och Val Thorens.

Jag är en 22 år och jobbar just nu som nattklubbschef och har sedan tidigare jobbat bla. i skidverkstad. Har även en påbörjad universitetsutbildning i Maskinteknik (högskoleingenjör) och en termin på Juridikprogrammet bakom mig. Vill någon vet mer om mig och mina planer eller kanske tycker att det låter väldigt trevligt att åka skidor och bo med mig så är det bara att höra av sig via PM eller svar i tråden.

Resekompis Alperna!
Hej alla hjältar där ute! :D
Vi söker 2 stycken sköna personer till ett centralt beläget 6manna boende i Val d'isere.
Boendet kommer kosta 2420 euro med allt betalt för hela säsongen, vilket är riktigt grymt!

Lite om oss då: Vi är 3 stycken glada svenskar, jag på 20 år och två killar på 23 år. Även en engelsman som kommer dela boendet med oss :)

Släng iväg ett PM om detta låter intressant så berättar vi gärna mer om oss själva och skickar bilder på boendet!:)
PEACE!

Tillbaka
Topp