Resesällskap sökes feb/mars en vecka

Deedlit

Ny medlem
Hallå,

Är på väg att boka en resa... men tänkte att jag kunde höra mig för här innan om det är någon fler som är sugen på en vecka? Öppen för förslag till plats!

Hej!
Skulle också vilja iväg på lite skidåkning och saknar även jag resesällskap. Funderar på ett besök i St Anton.

Hälsningar
Katarina

Jag är precis i samma spår! Söker resesällskap till alperna en vecka men spelar ingen roll vart! Jag hänger på var som när som!

/ Sofia

Hej på er, jag hade tänkt boka resa till Val Thorens med UCPA. Det enda jag drar mig för är hela bussresan :) Så har ni bättre förslag så snackar jag gärna ihop mig. St Anton låter trevligt! Jag är inställd på att åka i mitten av mars.

/Johanna

Hallå,

har precis bokat flyg till Salzburg 16-23 mars, och tänkte hänga i Saalbach-Hinterglemm en vecka.
Inte bokat boendet ännu men har mailat med några schyssta Pensionat/Hotell och det verkar finnas ganska prisvärda boenden denna tid.
Flyg ToR från Arlanda kostar cirka 1500 kr med Norwegian, 2k om man vill ha med egen utrustning, och från Salzburg är det cirka en timmes bilfärd till Saalbach, flygbuss finns osv.

Hör av er för mer info om någon är sugen på att haka på, just nu är jag själv på bokningen och verkar så förbli men inväntar några kompisars besked om ev. semester osv och bokar därefter boendet.

/Andreas

Hej!
För mig blir det resa 26/2-5/3, det var ända möjligheten för mig att få semester. Har bestämt mig för att det blir en resa till St Anton, jag bor i Tyskland och har hittat direkttåg till St Anton.

/Katarina

Är sugen på att dra till helgen. : ) o ucpa har ju prisvärda resor. sen finns det väl många prisvärda sista minuten!!

Jag är inne på att ta något sista minuten till valfritt resemål nu i februari eller början av mars. Funderar främst på Bad Gastein och St anton men det viktigaste är att det finns möjligheter till bra åkning och snö.

Jag har mest kollat på alpresors sista minuten erbjudanden med flyg. Hade varit trevligt med sällskap då mina vänner inte har tid/pengar att åka.

Jag funderar på att testa lite balkanåkning första veckan i mars, kompisarna är lite sega med bokning. Någon som känner sig sugen? Flyg Malmö - Belgrad billigt, sen hyrbil. Åkningen hade jag tänkt ta Kosovo/Makedonien..

Tillbaka
Topp