Reskompis?!

• Trådstartare Trådstartare CuteBonita
  • Start datum Start datum
C

CuteBonita

Guest
Reskompis?!
Jag ska till frankrike hade jag tänkt, Gärna Val Thorens för att åka skidor/snowboard.
Vill åka i december eller januari. Någon som vill följa med?
Jag är 22 år, glad öppen och rolig och ser fram emot varma kläder i kylan med blöta fläckar i rumpan, afterski med dricka, party med baksmälla eller bara mysiga kvällar. Vill ha med mig en likasinnad, kille som tjej. =)

Hör av dig!
sandra_thoren@hotmail.com

Reskompis?!
Hejsan!!
Jag vill åka me dig ner till Val T!!! Letar resesällskap så det är ju perfekt!!!! Jag hade tänkt åka i slutet áv november, det är lättare att få både boende och jobb då. Har fått kontakt me en annan tjej som oxå vill åka ner, men ju fler vi är desto bättre blir det ju!!!! Hör av dig!! kramar Hanna

Reskompis?!
Jag har ju ett helt paket. Eftersom jag inte ska säsonga utan bara åka skidor så har jag boende och buss klart nu. jag åker den 2e dec. men det är ju alltid kul om man kan fnissa på vägen ner=) hehe

Reskompis?!
ja precis, lite tjejsnack är ju aldrig fel!!! men jaha, ett paket, va är det för något då?? va kostar det och va innebär det?? va är det för bolag???

Reskompis?!
Tjejsnack är kul=)

Jag och en tjejkompis åker ner den 2e december från malmö. Vi åker med Langley Travel. Buss ner till Val Thorens. Vi ska bo på Hotell Corotel "tango". Resa t/r, boende, frukost och 3 rättersmiddagar, liftkort kostar 4300kr. skitbilligt. så vi kommer vara där nere i åtta dagar.
hur har du planerat hittills?

Reskompis?!
aha!!! Langley alltså!!! så dom har resor så tidigt?? va bra, för då skulle ju jag oxå kunna åka ner me dom...bra att du sa det!!! nä det ända jag vet just nu är att jag vill åka ner, bo i nån sketen lägenhet, jobba en stund och åka så mycket skidor jag bara orkar!!! så är det!! men jag ska kolla upp Langley...

Reskompis?!
Ja gör det. Du kan fråga om det bara går att få bussresa ner. sen letar du typ lägenhet där nere eller börjar redan här. du har inte tänkt att jobba då? Jag känner så, att om jag inte hade haft mitt jobb här så hade jag lätt jobbat där nere. Men det är inte alls det lättaste att få jobb i sverige så jag försöker hålla mig kvar.

ja dem har resor till val thorens så tidigt då det ligger på toppen, där det kommer snö vid den tiden.
det hade varit kul om du hade åkt ner då, så hade vi kunnat åka skidor o skitsnacka=) haha

Reskompis?!
Hej!!! du...har snackat me Langely nu, och dom har bara trippelrum kvar på tango, vilket betyder att jag måste vara minst en till för att få boka, vet du om ni har trippel eller dubbelrum?? hade det vart okej för er om jag fick bo med er?? det skulle underlätta så mycket för mig!!! men ni måste vara ärliga, vill ni inte så säg till!! Om ni har bokat ett dubbelrum, så ska det tydligen var lätt att boka om till en trippelrum, ni får fortfarande samma resa, fast nu i ett trippelrum och med en extra person i den tredje sängen!!! Snacka igenom det me din kompis, och gör av dig snarast!!! Kramar Hanna!!!

Reskompis?!
adda mig på sandy_thoren@hotmail.com

Vi har trippelrum. För mig är det okej, jag vet hur det är. Jag ska prata med min reskompis. Jag tror inte att det är några problem för henne men man vet aldrig så jag ska fråga.

Är det okej för langley travel att boka in sig då I efterhand.
priset kommer ligga på 3900kr, alltså då är boende, resa, liftkort, frukost och mat inräknat.

Reskompis?!
det är ju sååå perfekt!!! ni är helt underbara!!! ja, det ska vara okej för Langley att göra så, bara jag fick ert bokningsnummer och så, så skulle det lösa sig... Gött!!! Då snackar vi om det över msn sen då!! kram på dig!!!

Reskompis?!
Du är aldrig online på msn när jag är. Vi har inte fått en bekräftelse än, så jag behöver dina uppgifter för att kunna boka in dig, jag får ringa dit.
jag behöver ditt namn, och din mailadress.
ska du gå på bussen i göteborg?

Tillbaka
Topp