Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa rideaway är när man åker iväg som en gangsterfanvigodis sa:ja fatta nada , jag trodde rideaway var när man fortsatte snurra när man landar.....:P
de kallas pokev-larsson sa:jag trodde att aftrebang var när man tweaker ut grappen hårt och sanbbt men drar tillbaks igen, ungefär som sammy carlsson brukar göra. det är snyggt iallafall. men ack vad man bedrog sej nu har man iallafall lärt sig något nytt.
Beror på om du är engelsman eller amerikan :Pytsaio sa:afterbang a:et i början uttalas det a eller ä ?
Pizzaaugust sa:URBANDICTIONARY:
Afterbang 32 up, 9 down love ithate it
After launching yourself and your snowboard through the air and landing your dopest move, maintain your cool stable landing pose for a second or two and ride into the distance like it ain\'t no thang.
Yo, check this guy\'s afterbang, so sick it\'s like he never left the ground.
Jälvigt bra förklarat !lillbever sa:jag tycker att en afterbang är ett försök att få en lite sämmre landning bättre. tex henke landar inte så bra men bangar fortfarande. och rideaway tycker jag är när man bara chillar o gör ingenting men de blir ändå steeze som fan. där är tom wallisch ett bra exempel
ehhh what now? Shane gör moonwalk på snowblades...inge jäkla "gangsterbang"simon_eriksson sa:3. afterbang
When you ride it out like a thug
Shane McConkey always afterbanged
He was gangstah to the bones!PNyberg sa:ehhh what now? Shane gör moonwalk på snowblades...inge jäkla "gangsterbang"simon_eriksson sa:3. afterbang
Vilken schymf! Gamla skatelegender vander sig garanterat i gravarna pga Line's Afterbang skidor, och nu detta... Visa respekt.PNyberg sa:ehhh what now? Shane gör moonwalk på snowblades...inge jäkla "gangsterbang"simon_eriksson sa:3. afterbang