Robinson 2011

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 80259
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 80259

Guest
Robinson 2011
Ja, vad tycker ni?

Själv blir jag ledsen i ögat om Billing åker ut, en av de som verkar vara lite smart i alla fall!

Jarmo har ju sina highlights också, men vi får se om han fastnar med tasken i brevlådan ikv.

Börjar på 10 min...

Edit: Robinson 2011 börjar ikväll 20.00, missa inte! Hoppas på några nya stjärnskott!

Senast redigerad av en moderator:
Robinson 2011
jo,, håller med dig! billing å jarmooooo, hoppas jarmo inte åker ut !har ni sätt billings string? han hade 3 par string med sig, ett par läder med snörning, ett par vanliga och ett par med dragskjedja! hahahha, hans flickvän gillade dom sa han!

Robinson 2011
nice, billing måste hållt sig länge där.. strålade i säkert en minut!

Robinson 2011
jaa! hahaha! :) Hejja jarmo! billing ska ut, sen hatar jag christiAN!!

Men om jarmo vinner så kan ju båda tjejerna och jarmo slå ihop sig med dom 3 andra från blåa laget och kanske lyckas rösta ut crhistian! :P

Billing är ju lärare , nån mer en jag som inte skulle vilja att mina barn hade han i skolan? hehe :P

btw, jag såg för ett tag sen att christian hade mutat nån att komma till ön med ris åt han (typ) . Läste det på nån löpsedel inne på statoil.

Senast ändrad:
Robinson 2011
Jag gillar att den där Billing klagade på att någon av tjejerna knalla runt med halsband med nån snäcka på en paradisö. Så jävla fåfäng och överklassigt fifan! Å själv lallar han runt med 12 miljoner ringar i nyllet, rött jävla hår. Självinsikt....

Robinson 2011
1-Zeus sa:
Billing är ju lärare , nån mer en jag som inte skulle vilja att mina barn hade han i skolan? hehe :P
Skulle vara sjukt glad om mina (framtida) ungar hade han som lärare, i stället för nån gammal kärring/gubbe som inte lyft näsan ur skolböckerna på 40 år och predikar kristna värderingar, inte förstår sig på saker som t.ex vegetarianism och hatar när man ifrågasätter.

Robinson 2011
Grillo sa:
1-Zeus sa:
Skulle vara sjukt glad om mina (framtida) ungar hade han som lärare, i stället för nån gammal kärring/gubbe som inte lyft näsan ur skolböckerna på 40 år och predikar kristna värderingar, inte förstår sig på saker som t.ex vegetarianism och hatar när man ifrågasätter.
ja för så är ju alla lärare idag!!!!! :D:D:D:D:D:D

Robinson 2011
OlaMelin sa:
RailReppin sa:
ahj sa:
vem fan ser på robinson när det är hockey vm?
undrade precis detsamma
Vem ser på Sverige-Österrike mer än under pistolhot?

Det ett magiskt ögonblick när man fick se Christians uttryck när Jarmo berättade att han var imun.
Haha det var det verkligen, han själv kan gärna få åka ut.. å andra sidan är det ju roligt och se hur han betéer sig :)

Robinson 2011
Robinson var bara bra första året sen har det bara blivit sämre och sämre det handlar ju bara om att lura varandra och gå in i olika pakter!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp