Röker du medans du fiskar?

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 50799
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 50799

Guest
röker du medans du fiskar ja eller nej?

personligen så ja

du då?

btw visste inte vilken vart jag skulle posta

Röker franska cigg utan filter när jag står iklädd enbart pälskappa och fiskar efter 14åringar på högstadiumens rökruta..

Cee sa:
Röker franska cigg utan filter när jag står iklädd enbart pälskappa och fiskar efter 14åringar på högstadiumens rökruta..
JAAA, e det du som brukar fiska vid min skola?!?! har hört att folk kommit tillbaks efter du fått napp men dom sa att dom hade ont i röven och inte munen , ja mena man tar väl inte ett byte med röven? efter som kroken fastnar i munen?!!?

Nej det är nog min kollega de träffat.

Jag personligen brukar fiska med nät.. enklare att fånga flera på samma gång då.

ahj sa:
ser aldrig röken av någon fisk :(
jag förstår dig, det är inte ofta man ser en rykande fisk/en fisk med en cigg/jolle/blunt/cigarr i mungipan, men gå till Hamburgs skumma hamnkvarter så ska du nog få nå tips!

Senast ändrad:
Jag meckar upp en femma som jag knatchat från mitt hegge jag sålde, sedan kickar jag den och röker om jag inte är tillräckligt "G" då så meckar jag upp en 10a och kickar den med.

Jag själv är tveksam till denna händelse medan Tommie är helt positiv, Niclas instämmer med Tommie och Joel avstår helt

Då kommer följd frågan, Vilket märke brukar ni röka när ni fiskar? Eller kör ni olika märken för olika sorters fisk? Typ Corner för Abborre och Marlboro för Gädda? Man kanske också ska ta hänsyn till vad fisken gillar så att den lockas till doften?

Senast redigerad av en moderator:
Alla snackar om att man blir beroende om man röker, jag har rökt i 3 år och har inte blivit beroende än.

Tillbaka
Topp