Roliga kringlor/trugor

zantarf

Aktiv medlem
Roliga kringlor/trugor
Är på jakt efter kringlor som är formade som typ en fot lr en hand. Vet att det fanns för 10år sedan men jag kan inte hitta några idag. Handlarna i Whistler kollade på mig som om jag var dum i hela huvudet när jag frågade.

Sååå, är det någon som vet vart man kan köpa roliga kringlor?

Roliga kringlor/trugor
Fyra sjukt bra svar, som inte bara följde reglerna till punkt och pricka utan även hjälpte trådskaparen enormt mycket. Ni måste vara stolta över er!

Jag tror det kan bli svårt att hitta sådan trugor, mitt tipps är att försöka få tag på barnstavar, det brukar finns fotformade trugor, blommor osv. och sedan byta ut trugorna.

Roliga kringlor/trugor
tompan14 sa:
Fyra sjukt bra svar, som inte bara följde reglerna till punkt och pricka utan även hjälpte trådskaparen enormt mycket. Ni måste vara stolta över er!

Jag tror det kan bli svårt att hitta sådan trugor, mitt tipps är att försöka få tag på barnstavar, det brukar finns fotformade trugor, blommor osv. och sedan byta ut trugorna.
Jag trodde han ville ha en kringla, jag vet att Sveriges bästa kringlor finns i Södertälje.
Annars så kan han väl baka dem själv, det är inte så svårt.
Jag känner bara en sorts kringla och det är den som man äter, finns det någon annan sorts kringla så skulle jag gärna vilja veta vad det var.

Roliga kringlor/trugor
kringlor = söder om dalaälven
trugor = norr om dalaälven

=)

tror att det kan vara svårt att få tag i, men det är säker en retro sak som kommer att poppa upp,,det kommer mer och mer 80-90tal numer.. ställ denna fråga till Åka skidor ist för svar,, dom är just nu inne i en retrovåg..

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp