Roliga saker man kan gör i bilen

LPP-apan

Ny medlem
Ska bila ner till syd europa om 2 veckor och skulle vilja vet underhållande saker på väg dit ner. tex filmer, lekar, hur man sover skönast, saker man kan göra när man ska stanna osv

fantasin sätter gränserna - sa en ung man har på freeride, hans namn var jeppenator

nemen langa upp lite tips för jag pallar inte sitta och uggla i en bil i 10 timmar...

va uppe i ett eller två dygn och då är du så trött att du sover hela vägen, ett tips är att sova mot en kudde om du vill kunna röra nacken när du väl kommer fram till syd europa! :)

rubiks kub, sjukt kul!
ipod(som du kan ladda över filmer osv på)
köp en massa tidningar efter din smak, (tex serietidningar, åka skidor, transition)
äta godis
sova
titta på landskapet

finns nog mkt mer!

ifall du har en laptop kan du:
kolla film/nån serie
redigera film/bild
lära dig alla funktioner i adobe photoshop
lyssna musik
spela spel
kolla skidfilm

osv..

mistersedin sa:
rubiks kub, sjukt kul!
ifall du tycker om att fota kan du ju varje gång du stannar fota bilder och sen redigera dem i bilen!

Senast ändrad:
Lurifixx said it, tanka nån serie t.ex Heroes/OC/Prison Break etc.. Du kommer inte vilja gå av bilen o stänga av datorn när du e framme :D

jag har bilat ner till södra frankrike 3 ggr och har kommit fram till att de bästa man kan göra är:

lyssna på musik
lägg in typ 3 hela serier i ipoden och kolla igenom, eller kolla i laptop bara..
GAMEBOY
sova
läsa bok
om du har en dator fattar du ju själv vad du kan göra.. :P

Av: RailReppin | Idag 12:43 Citera

PSP fo shizz

har köpt en sån :D har gta vice city stories, need for speed och driver :D sen lägger man ju inte filmer i den har jag förstått :D

ta kort på alla människor du ser sen gör du ett kollage i photoshop.

Tillbaka
Topp