Rollinsnow i vinter?

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 65291
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 65291

Guest
Rollinsnow i vinter?
tjenare,

nån här som ska me på rollinsnow i vinter? Isf vilken av resorna :=) ?

är sjukt sugen faktiskt, mest sugen på alp d'hues men rädd för snöbrist runt nyår..

Rollinsnow i vinter?
jag ska dit!!! kommer bli gaaalet sjukt jävla roligt! dom är typ de skönaste reseföretaget.. bara ungdommar, massa partaj och massa åkning

ser fram emot det..
gonna be suupa fun!
skulle va kul om fler från freeride skulle kunna hänga på! =)

Rollinsnow i vinter?
jaaa! skoj, men vilken ska du på då ? och om BG på sportlovet vilken vekca blir de ? går ju både v7,8 o 9

:):)

Rollinsnow i vinter?
Åk med altitude skidresor istället till chamonix v. 9, det kommer bli sjukt kul, med massa party massa bra skidåkning och bara ungdommar!! åkte med dom till stryn i sommras och det var skit kul :D

Rollinsnow i vinter?
Man åker inte med dom för att åka skidor/bräda. För ni kommer till backen typ 11 sen hem vid 15. Vad jag har hört iallafall.

Rollinsnow i vinter?
andr3as sa:
Angor sa:
Man åker inte med dom för att åka skidor/bräda. För ni kommer till backen typ 11 sen hem vid 15. Vad jag har hört iallafall.
De är ju helt upp till en själv vilka tider man åker och om man är ute hela natten.
Nu vet jag inget, men det kanske är så att boendet ligger en bit från backen och att alla måste åka buss in tillsammans.

Rollinsnow i vinter?
Skiersdown sa:
andr3as sa:
Angor sa:
De är ju helt upp till en själv vilka tider man åker och om man är ute hela natten.
Nu vet jag inget, men det kanske är så att boendet ligger en bit från backen och att alla måste åka buss in tillsammans.
4 minutersgångväg till liften så de ska inte vara nån fara :)

Rollinsnow i vinter?
Skiersdown sa:
andr3as sa:
Angor sa:
Och i Les Arcs bor vi mitt i pisten....

Rollinsnow i vinter?
Jag och ett gäng polare åker till Alpe d'huez över nyår dock lite orolig för att det inte kommer någon snö. Någon som har erfarenhet av snömängden Alpe d'huez under nyår??

Rollinsnow i vinter?
www.rollinsnow.com

För att svara på din andra fråga så får ~6000 kr för en vecka i Alperna med boende, liftkort och res ner (dock åker man buss ner,inte flyg) ses som billigt ja.

Senast ändrad:
Rollinsnow i vinter?
Jag kom hem för 5-6 timmarsedan från Alpe Dhuez med rollinsnow.
Sjukt kul resa med mycket skidor ock mycket fest.

var även med i chamonix förra året och funderar på att dra med över påsk med :D

Rollinsnow i vinter?
Jag kom med hem från samma resa och de, de va naaajs. Det va ta mig tusan det bästa jag gjort i mitt liv. Fint folk och fina fester =D.. Dock lite brist på snö :( men det gick bra ändå :D...

St Anton vilken rum bodde du på?

Rollinsnow i vinter?
Jag ska åka v.8 till BG, längtar som fan. Tror det kommer bli riktigt bra, rolig resa ner, stort skidområde, snösäkert, skönt folk och massa, MASSA fest.

Rollinsnow i vinter?
Håller med föregående, bara de att jag tror vecka 7 kommer bli lite bättre :D Ne men ska bli sjukt härligt! Låter ju som att de varit bra resa över nyår, får hoppas på ännu bättre över sportloven :)

Rollinsnow i vinter?
Ska du med på påskresan Jeppenator?

Jag ringde precis rollinsnow och bokade själv in mej på påskresan, de säljer ju ut de sista platserna för 3900 kr nu.... inkl. allt, alltså bussen, liftkortet och boende i lägenhetshotell. sjukt billigt!!! Är det nån mer freeride.nu som ska med på påskresan???

Rollinsnow i vinter?
aa asbilligt nu att hänga med till påsk!.. så alla som kan borde lätt hänga med!
kommer bli sjukt roligt!

och yeah jag ska med :)

Rollinsnow i vinter?
sjukt kul!!! Då blir vi några stycken här från freeride!! Snackade med dem igen nu och det finns tydligen 4 platser kvar, så är det någon som inte bokat ännu är det bara att skicka ett mail eller något till dem!!!!!!!!!!

Kommer bli så sjuuuuuuuuukt gött med massor av snö och parkåkning!!!

Rollinsnow i vinter?
Gott Henke! Får ta o åka någon dag jag kommer att bo med pär så du vet vem jag är så kanske du kan lära mig ett o annat tipps i parken om du är grym :D

LES ARCS!

Tillbaka
Topp