rommealpin

aronnos

Ny medlem
rommealpin
tjena jag be höver hjälp med en sak
det är så att jag har varigt innne och kollat på rommealpins hemsida men kan ej hitta någon info om när backen öppnar och stänger imorn lördag. tacksam för svar
och så undrar jag om det fins nå hopp,rails mm?

Senast ändrad:
rommealpin
Rommealpin och nybro är två helt olika backar va? nybro ligger lite innan? där dom håller på med parken

rommealpin
lol det stämmer dom har köppt rails från scandinaversshapers eller hur fan det stavas. en flat-down en vanlig bred box, mail-box samt en mina batel och en till rail som jag inte vet namnet på.

rommealpin
Ja James heter han som kommer ha hand om parken det är färdigsprutat i den backe som parken ska vara i vilket blir vintergatan som någon skrev tidigare så har romme köpt in 7 st nya rails 5 st står uppe nu så blir intressant att se vad James hittar på. =) dröjer nog inte många dagar förrens parken öppnar

rommealpin
va där igår !

flat-downen va skön, och mailboxen, men tycker fan dom kunde ha kostat på sig att ha lite längre grejer.. :(

hopp eh nej ?

rommealpin
Nice nice men dem har nog köpt in lite mindre grejer för att åknivån på dem flesta kidsen som är där inte är så hög. så skaderisken för alla 08 är rätt hög som vanligt. Så är nog därför dem kör mindre grejer

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp